//
کدخبر: ۳۳۳۴۰۹ //

خبر خوش برای امیر قلعه نویی و گل گهر سیرجان

سرمربی تیم گل گهر سیرجان امروز می تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

خبر خوش برای امیر قلعه نویی و گل گهر سیرجان
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر قلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان بعد از مصاحبه ای که در پایان دیدار نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته با استقلال تهران انجام داد، با یک محرومیت طولانی مدت مواجه شد.

چند روز پس از آن مسابقه و در تاریخ 18 مرداد سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با محرومیتی مواجه شد که پیش‌تر تجربه‌اش نکرده بود. در این حکم کمیته انضباطی، رای سرمربی گل گهر این گونه شرح داده شده بود:« امیر قلعه نویی با حکم کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.»

این گونه بود که گل گهر فصل را بدون امیر قلعه نویی شروع کرد و در هفت هفته نخست، سرمربی خود را کنارش نداشت. در چنین شرایط سختی، شاگردان قلعه نویی موفق به کسب 13 امتیاز و حضور در رتبه سوم شدند تا در روز بازگشت این مربی به نیمکت تقابلی برای صدرنشینی را شاهد باشیم.

بر اساس قانون در محرومیت های طولانی مدت، فرد محکوم در صورت پرداخت جریمه نقدی، می تواند درخواست تعلیق نصف باقی مانده از محرومیت خود را بدهد. این پروسه در مورد محرومیت امیر قلعه نویی طی شد و سرمربی گل گهر پس از گذراندن نصف محرومیت و پرداخت جریمه نقدی، با به تعلیق در آمدن نصف باقی مانده محرومیتش، می تواند امروز در بازی هفته هشتم روی نیمکت تیمش بنشیند.

گل گهر امروز در دیداری حساس از هفته هشتم میزبان سپاهان خواهد بود و امیر قلعه نویی بعد از یک دوری طولانی مدت از نیمکت سیرجانی ها امروز می تواند از کنار خط شاگردانش را برای پیروزی مقابل صدرنشین لیگ هدایت کند. در جدول رده بندی سپاهان 16 امتیاز دارد و صدرنشین است. گل گهر می تواند با پیروزی در این دیدار، شمار امتیازات خود را با تیم صدرنشین جدول برابر کند و باید دید که شاگردان ژنرال در روز بازگشت او چه خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان