//
کدخبر: ۳۳۳۳۸۴ //

هفته هشتم لیگ برتر | گل گهر – سپاهان؛ برخورد با دیوار دفاعی سنگی

یکی از دیدارهای حساس هفته هشتم لیگ برتر عصر امروز در استادیوم اختصاصی گل گهر بین این تیم و سپاهان صدرنشین برگزار می شود.

 هفته هشتم لیگ برتر | گل گهر – سپاهان؛ برخورد با دیوار دفاعی سنگی
به گزارش فرتاک نیوز،

این بازی در شرایطی برگزار می شود که سپاهان با 16 امتیاز صدرنشین است و گل گهر تنها با 3 امتیاز کمتر در رده سوم جدول قرار دارد. هر دو تیم در بازی قبلی خود حریفان را شکست داده اند. گل گهر در پایتخت با یک گل از سد پیکان گذشت و سپاهان در خانه دو گل به تیم نساجی زد.

گل گهر با وجود اینکه یکی از تیم های تهاجمی لیگ برتر بشمار می رود دراین بازی برای باز کردن دروازه سپاهان کار سختی پیش رو خواهد داشت به این خاطر که سپاهان این فصل بر خلاف فصل گذشته در هفته های ابتدایی و در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده است. به یاد داریم سپاهان فصل گذشته و در 13 هفته ابتدایی بازی ها 17 گل خورده بودو بعد از شکست خانگی این تیم در برابر پدیده محرم نوید کیا به شدت از عملکرد تیمش در فاز دفاعی انتقاد کرد. در ادامه اما تیم در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شد. اما سپاهان این فصل به خوبی یاد گرفته است برای قهرمانی در لیگ برتر تنها حمله کافی نیست و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید در فاز دفاعی هم خوب کار کند.

سپاهان در هفته های سپری شده تنها یک بار آنهم در دیدار با ذوب آهن گل خورد. در مسابقه ای که یک بر صفر بازنده شد. البته در این بازی سپاهان دقایق طولانی از بازی را 10 نفره کار کرد و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد. نت دروازه بان اتریشی در چارچوب دروازه خوب کار کرده و عزت پورقاز و گولسیانی به عنوان دو مدافع میانی در قلب خط دفاعی سپاهان بی نقص کار کرده اند. هم چنان دو مدافع کناری و در یک کلام سپاهان در دفاع تیمی در کنار آلومینیوم اراک بهترین بوده است و می شود از خط دفاعی این دو تیم به عنوان خط دفاعی سنگی یاد کرد.

آیا خط حمله گل گهر می تواند این خط دفاعی را به چالش بکشد؟ گل گهر در 7 هفته سپری شده 8 گل زده و این بدین معنی است که معدل گل زده این تیم در هر بازی بیش از یک گل بوده است. گل گهر در صورت پیروزی دراین دیدار با صدرنشین هم امتیاز خواهد شد و این بهترین انگیزه برای شاگردان امیر قلعه نویی برای پیروزی در این دیدار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان