//
کدخبر: ۳۳۲۸۰۸ //

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی

سرمربی سپاهان نشان داده علاقه‌ای به ایجاد تغییر در نفرات تیمش در صورت برنده شدن ندارد.

 ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی
به گزارش فرتاک نیوز،

طلایی پوشان اصفهانی با کسب چهار پیروزی، یک تساوی و یک شکست رتبه اول جدول مسابقات را در پایان هفته ششم به خودشان اختصاص داده اند و این روزها پس از تساوی خانگی مقابل تراکتور و سپس پیروزی برابر فجرشهیدسپاسی در شیراز به نظر می رسد اوضاع بر وفق مراد سپاهانی ها است.

پس از دیدار برابر ذوب آهن شاهد ایجاد تغییراتی از سوی محرم نویدکیا در ترکیب اصلی تیم بوده ایم، اما حالا دو مسابقه است که سرمربی جوان سپاهان تغییری در ترکیب تیمش ایجاد نکرده و  انتظار می رود در مقابل نساجی نیز با همان 11 نفر بازی کند.

کریستوفر کنت - گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

*اضافه ضدن عزت پورقاز به ترکیب اصلی در خط دفاعی از نکات ویژه پس از شکست مقابل ذوب آهن به شمار می آید.

*همچنین باید به تغییر آرایش سه نفره تیم در خط میانی پرداخت که محمد کریمی و فرشاد احمدزاده توانسته اند خودشان را جایگزین سروش رفیعی و جلال علی محمدی کنند تا در کنار ریگی سه بازیکن خط میانی طلایی پوشان باشند.

*در خط تهاجمی شاهد تغییر ویژه ای نیستیم و همانطور که انتظار می رفت مثلث تهاجمی با شهریار در راس، سجاد در پست وینگر چپ و محمدرضا حسینی در پست وینگر راست شکل خواهد گرفت.

دیدار دو تیم سپاهان و نساجی مازندران از ساعت 16 در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان