//
کدخبر: ۳۳۲۶۷۱ //

۴ بازی‌ ملی بازیکن گابنی گل‌گهر تایید شد

طبق نامه دبیر کل فدراسیون گابن، چهار بازی اریک بایناما در ترکیب این تیم تایید شده است.

4 بازی‌ ملی بازیکن گابنی گل‌گهر تایید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

اریک بایناما، بازیکن گابنی گل گهر این روزها حسابی جنجال‌ساز شده و رزومه او که بابت آن کارت بازی برایش صادر شده است محل تردید است و حتی کار به شکایت باشگاه استقلال هم از او کشیده شده است.

طبق آیین‌نامه اگر بازیکنی از کشوری مانند گابن بخواهد در لیگ برتر بازی کند باید در دو سال منتهی به حضورش در ایران در چهار بازی رسمی یا دوستانه تیم‌ملی بزرگسالان کشورش به میدان رفته باشد؛ موردی که با جست‌وجوی نام اریک بایناما در اینترنت یافت نمی‌شد.

براساس نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن، نام چهار کشوری که بازیکن خارجی گل‌گهر در لباس تیم‌ملی بزرگسالان گابن مقابل آن‌ها به میدان رفته، مشخص شده است و با تایید این نامه توسط دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال، کارت بازی این بازیکن صادر شده است. با این حال اطلاعاتی از این چهار بازی دوستانه که در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن نام برده شده، وجود ندارد.

دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران هم با توجه به این که نامه از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن بوده، مدارک اریک بایناما را تایید و به اطلاع کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال رسانده‌ است، به همین دلیل سازمان لیگ فوتبال کارت بازی این بازیکن گابنی را برای بازی با استقلال صادر کرده و چهار بازی اریک بایناما در تیم‌ملی بزرگسالان گابن مقابل تیم‌های لیبریا، بنین، توگو و رواندا بوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان