//
کدخبر: ۳۳۲۶۱۸ //

مجیدی - قلعه‌نویی، رابطه ای که هیچوقت به سمت سفید شدن نمیرود

فرهاد مجیدی دوباره انگشت اتهامش را به سمت امیر قلعه‌نویی گرفته است. نبردی که به نظر می‌رسد، هیچوقت تمام نخواهد شد.

مجیدی - قلعه‌نویی، رابطه ای که هیچوقت به سمت سفید شدن نمیرود
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی هفته پیش استقلال و گل‌گهر در زمین مسابقه، کم اتفاق بود و جذابیت چندانی نداشت. با این حال خارج از زمین، حاشیه‌های آن حسابی فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد. بابک مرادی و محسن فروزان قبل بازی از تیم‌های‌شان اخراج شدند، مجوز بازی دو بازیکن خارجی استقلال لغو شد و فرهاد مجیدی هم، دوباره تصمیم گرفت با کنایه، حملاتش به امیر قلعه‌نویی را آغاز کند. رابطه تیره‌ای که حتی زمان همکاری دو نفر، هیچوقت به سمت سفید شدن نرفت.

مجیدی در آخرین مصاحبه‌اش با سایت باشگاه استقلال، درباره بحث تبلیغات محیطی و مناظره برگزار شده بین صادق درودگر و نماینده حقوقی باشگاه استقلال در برنامه ورزش و مردم صحبت کرد. موضوع صحبت‌های او، اظهارات صادق درودگر بود اما در همین مصاحبه هم، قلعه‌نویی را بی‌نصیب نگذاشت. او اتفاقات بازی با گل‌گهر و لغو مجوز بازی دو بازیکن خارجی تیمش را بدون نام بردن از قلعه‌نویی، به سرمربی حریف مرتبط دانست: «درباره اتفاق بازی با گل‌گهر هم باید بگویم که قطعاً غیر از انگیزه انتقام‌گیری بر سر تبلیغات محیطی، اصرار دوست‌شان هم پشت این ماجرا وجود داشته است».

طعنه زدن بدون نام بردن از قلعه‌نویی، اتفاق تازه‌ای نیست. مجیدی چند روز قبل و در پایان بازی با گل‌گهر هم، به همین شکل حملاتش به قلعه‌نویی را آغاز کرد: «اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که تعجب می کنم. تیمم کار کرده و تمرین کردیم و اینجا حاضر شدیم، صبح جلسه فنی در هتل و وارد استادیوم شدیم و ناگهان گفتند دو بازیکن شما نمی‌توانند بازی کنند. این مساله را نمی‌توانستند در جلسه هماهنگی یا 24 ساعت زودتر بگویند. ساعت نامه را ببینید که زمانی به ما ابلاغ کردند 13:29 دقیقه است. روز گذشته که دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان خواهیم برد به او گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم. این اتفاقی که افتاد برای من قابل پیش بینی بود. بالاخره می دانم با چه کسی بازی دارم!»

مجیدی حرف و حدیث‌هایی که روزهای پیش از مسابقه در رسانه‌ها مربوط می‌شد را هم، به قلعه‌نویی مرتبط می‌دانست: «یکی دو رسانه که متعلق به این دوستان هستند این نقشه را طراحی کردند تا این اتفاق بیفتد. همه هم خوب می‌شناسند. اینقدر هم این کار را کردند که همه خوب می‌شناسند آن‌ها را.»

دو حمله به قلعه‌نویی در فاصله 48 ساعت، یعنی مجیدی آماده جنگ لفظی تازه‌ای با سرمربی گل‌گهر و یکی از مدعیان همیشگی نیمکت استقلال می‌شود. قلعه‌نویی، اجازه حضور در کنفرانس‌ها را ندارد و روزهای پایانی محرومیتش را طی می‌کند. محرومیتی که بخاطر حرف‌های تند او، پس از شکست مقابل استقلال بود. فعلا پاسخ قلعه‌نویی به اتهامات مجیدی، سکوت بوده اما سابقه او نشان می‌دهد نمی‌توان انتظار داشت سکوتش مقابل رقیب قدیمی، طولانی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان