//
کدخبر: ۳۳۲۲۸۳ //

گل‌محمدی: بازی حساسی را بردیم/لیگ تازه برای ما شروع شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قبل از بازی محترمانه صحبت کردم، اما حتماً وزیر ورزش تحت فشار بود.

 گل‌محمدی: بازی حساسی را بردیم/لیگ تازه برای ما شروع شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ومسابقه دو تیم بسیار نزدیک بود. یک گل هم زدیم که سالم بود اما داور آن را نگرفت.

وی در خصوص صحبت‌های وزیر ورزش گفت: من قبل از بازی کاملاً محترمانه صحبت کردم، اما نمی‌دانم چرا وی به آن شکل صحبت کرد، شاید او تحت فشار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بهترین اتفاق بازی حضور هواداران بود که از تمام آنها تشکر می کنم که حمایت خوبی از ما داشتند. امروز روز خوبی برای پرسپولیس بود که بعداز 2 سال شاهد حضور هواداران بودیم. خدا را شکر که بازی حساسی را بردیم. این 3 امتیاز برای ما بسیار حیاتی و مهم بود. بازی رو به جلو و کنترل خوب در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتیم. هر زمانی که خواستیم به بازی سرعت دادیم و به فرصت رسیدیم. در مجموع بازی زیبایی بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل هم زدیم، اما داور تایید نکرد.

گل محمدی ادامه داد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که تمرکز بالایی داشتند. آنها مشکلات زیادی داشتند و دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوعات صحبت کنم. خواسته‌های بازیکنان و تعهداتی که نسبت به آنها وجود دارد نیازمند تفکر و تلاش بیشتری است. باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. لیگ تازه برای ما شروع شده است. اتفاقاتی که در بازی‌های گذشته افتاد تمام شد و این 3 امتیاز کمک خوبی به ما کرد که جهش خوبی در جدول داشته باشیم و از نظر روحی برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی در مورد صحنه‌هایی که به داوری معترض بود و کارت زرد دریافت کرد، گفت: من کارت زرد نگرفتم! گرفتم؟ واقعا؟ خودم نمی‌دانم و یادم نیست. وقتی استرس و فشار زیادی روی تیم باشد و خیلی سالم به گل می‌رسیم و داور تایید نمی‌کند هرکسی باشد اعتراض می‌کند. ما هم معقولانه اعتراض کردیم و در حد کارت زرد نبود. داوران ما احتیاج به حمایت دارند، چون در فوتبال ایران کارشان سخت است، چون امکانات کافی وجود ندارد و از نظر مالی هم حق و حقوق پایینی دریافت می‌کنند. همیشه دوست داشتم فضای داوری آرام باشد تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند، اما کارشان در ایران واقعاً سخت است.

وی درخصوص خط دفاع و دروازه پرسپولیس و دریافت 5 گل در 5 بازی، اظهار داشت: امروز از نظر دفاعی روز بسیار خوبی داشتیم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم. فرصت‌هایی که داشتند هم به دلیل توپی بود که هافبک‌ها از دست دادند و حامد به خوبی توپ را دفع کرد. دروازه‌بان‌های تیم آماده هستند و امروز روز خوبی گلرمان بود. اشتباه ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید. امروز از نوع دفاع تیم راضی بودیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان