//
کدخبر: ۳۳۰۱۶۳ //
4 بازی، 7 امتیاز و بدون کلین‌شیت؛

پرسپولیس و دابل هت‌تریک قهرمانی، می‌شود؟ (نظرسنجی)

تیم فوتبال پرسپولیس در مقایسه با پنج فصل گذشته که توانست قهرمانی لیگ را به دست آورد، ضعیف‌ترین شروع را در لیگ بیست و یکم داشته است.

پرسپولیس و دابل هت‌تریک قهرمانی، می‌شود؟ (نظرسنجی)
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تغییرات پرشمار تیمش را به میدان فرستاد و امیدوار بود این تغییرات بتواند پس از شکست تلخ مقابل آلومینیوم در اراک، پرسپولیس را به ریل پیروزی برگرداند؛ اما این اتفاق رخ نداد و سرخ‌پوشان پایتخت در آزادی به تساوی مقابل گل‌گهر رضایت دادند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

با تساوی شب گذشته، حالا پرسپولیس در پایان هفته چهارم لیگ برتر، توانسته با 2 پیروزی، یک تساوی و یک شکست 7 امتیاز را به دست آورد و نکته عجیب درباره تیم این فصل پرسپولیس، بدون کلین‌شیت ماندن سرخ‌پوشان تا پایان هفته چهارم است! آن‌ها در طول 4 بازی لیگ بیست و یکم، 6 گل زده و 4 بار دروازه‌شان باز شده است.

در مقایسه با پنج فصل گذشته (از لیگ شانزدهم تا لیگ بیستم) که پرسپولیس توانست پایان فصل جشن قهرمانی بگیرد و پنج قهرمانی متوالی لیگ را به اندوخته‌های افتخارات خود بیفزاید، سرخ‌پوشان پایتخت ضعیف‌ترین شروع را در قیاس با فصول گذشته در لیگ بیست و یکم داشته‌اند.

photo_2021-11-06_23-29-06

مقایسه روند نتیجه‌گیری پرسپولیس از لیگ شانزدهم تا لیگ بیست و یکم در چهار هفته ابتدایی:

سرخ‌پوشان در هفته پنجم فصل جاری باید در رفسنجان به مصاف تیم مس بروند؛ مسی‌ها هنوز بردی را در فصل جدید کسب نکرده‌اند و این مسئله مطمئنا بر کیفیت بازی‌ها موثر خواهد بود و از طرفی پرسپولیس هم بعد از دو هفته ناکامی متوالی در رسیدن به سه امتیاز به دنبال جبران مافات است.

از سوی دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس در تکاپو برای استفاده از فرصت باقیمانده نقل و انتقالات هستند و با دو بازیکن جدید تاجیکستانی برای تقویت خط دفاع و هافبک پرسپولیس به توافق رسیده‌اند تا پس از اعلام وصول مطالبات کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بتوانند این دو بازیکن را به صورت رسمی معرفی و در اختیار کادرفنی قرار دهند.

نظر شما هواداران پرسپولیس درباره روند این تیم چگونه است؟ به نظر شما با توجه به پتانسیل فنی پرسپولیس و روند نتیجه‌گیری که در ابتدای فصل داشته، این تیم بازهم می‌تواند در کورس رقابت مدعیان باشد و به ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست پیدا کند؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان