//
کدخبر: ۱۵۲۴۵۷ //

استقلال ۰_۰ پدیده؛ لطف بزرگ شفر به پرسپولیس

آبی‌پوشان پایتخت آخرین دیدار خود در لیگ برتر را با تساوی به پایان رساندند.

استقلال 0_0 پدیده؛ لطف بزرگ شفر به پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در تنها دیدار معوقه نیم‌فصل نخست لیگ برتر ایران از ساعت 16:15 دو تیم استقلال و پدیده رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.

ترکیب استقلال

 سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و روح الله باقری

ترکیب پدیده

یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، حسین مهربان، محمد قاسمی نژاد و مرتضی منصوری

پیش از آغاز این دیدار بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت ایرج دانایی فر یک دقیقه سکوت کردند، اما بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی بازیکنان دو تیم با فوتبالی شناور صحنه‌های زیبایی را به‌وجود آوردند.

تیکی تاکا شاگردان یحیی گل‌محمدی بارز ترین نکته قابل توجه بازی در نیمه اول بود ضمن این که شاگردان شفر نیز در چند صحنه با سانترهای زیبای غفوری خطرناک ظاهر شدند.

45 دقیقه دوم چندان تفاوتی با نیمه نخست نداشت و حضور پرتعداد بازیکنان دو تیم بر روی دروازه‌ها باعث شد تا ضد حمله‌های خطرناکی روی دروازه هر دو تیم ترتیب داده شود، بی‌دقتی مهاجمان دو تیم از جمله طارق همام در نیمه دوم بیش از همه در چشم بود.

البته بازیکنان استقلال در اواخر نیمه دوم یک بار توسط الهیار صیادمنش توانست یک بار توپ را از خط دروازه عبور دهد که این گل توسط داور مردود اعلام شد.

در ادامه مهاجم جوان که در نیمه دوم به بازی آمده بود با دریافت دو کارت زرد پیاپی از زمین مسابقه اخراج شد؛ این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۲۴۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان