//
کدخبر: ۳۳۲۲۳۲ //

رای دادگاه جنجالی بنزما اعلام شد/ یک سال حبس و ۷۵ هزار یورو جریمه

مهاجم فرانسوی‌ تیم فوتبال رئال مادرید سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در پرونده اخاذی از والبوئنا محکوم شد.

رای دادگاه جنجالی بنزما اعلام شد/ یک سال حبس و 75 هزار یورو جریمه
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس دادگاه ورسای فرانسه امروز (چهارشنبه)‌ اعلام کرد، کریم بنزما متهم به همکاری در تلاش برای اخاذی از متئو والبوئنا شده است. بر این اساس مهاجم رئال مادرید پس از اینکه متهم به همدستی در اقدام برای باج‌خواهی از هم‌تیمی پیشین خود شد، به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد.

قاضی پرونده هم خبر داد که کریم بنزما در مورد ملاقات با مصطفی زوائوی (یکی از افراد اصلی که در ماجرای اخاذی از هافبک پیشین لیون نقش داشت) به بازرسان دروغ گفته است، اما از تمام جزئیات تلاش برای باج‌گیری از والبوئنا آگاه نبوده است، هرچند او در این طرح شرکت داشته و همدستانش را برای دستیابی به این هدف تشویق کرده است.

وکیل کریم بنزما اما قصد دارد به حکم صادره اعتراض کند و در این مورد گفت: ما از این حکم کاملاً متحیر هستیم! درخواست تجدیدنظر ضروری است و کریم در نهایت تبرئه خواهد شد.

بنزما متهم است که شش سال پیش در نقش یک واسطه برای چند فرد باج‌گیر سعی کرده هم‌تیمی سابقش در لیون و تیم ملی فرانسه را متقاعد کند که مبلغ درخواستی باج‌گیرها را بپردازد تا آنها از انتشار یک فیلم خصوصی از والبوئنا خودداری کنند.

این پرونده از آن زمان تاکنون ادامه داشته و با اینکه در مقطعی اعلام شد که بنزما بی‌گناه است، اما در نهایت مشارکت او در این ماجرا ثابت شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان