//
کدخبر: ۳۲۷۴۹۳ //

بنزما: به توپ طلا فکر می‌کنم؛ این رویای من است

کریم بنزما بار دیگر تایید کرد که خودش را یکی از شانس های کسب توپ طلای 2021 می بیند.

بنزما: به توپ طلا فکر می‌کنم؛ این رویای من است
به گزارش فرتاک نیوز،

کریم بنزما این روزها در بهترین فرم فوتبالی اش قرار دارد. او چند ماه پیش و پس از 5 سال و نیم به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در یورو 2020 بهترین گلزن تیمش بود. کریم یکشنبه گذشته توانست در هر دو بازی نیمه نهایی و فینال لیگ ملت ها برای فرانسه گلزنی کند و نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

کریم در شروع فصل برای رئال نیز 9 گل در همه رقابت ها زده و فعلا آقای گل لالیگاست. نام او در فهرست اولیه توپ طلا هم دیده می شود.

 

بنزما در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا گفت:« قهرمانی لیگ ملت ها برای من ارزش بالایی داشت. پس از 5 سال به تیم ملی برگشته ام و افتخار می کنم که توانستم در این مدت برای کشورم بدرخشم. از لحاظ بدنی و ذهنی سخت روی خودم کار کرده ام و همچنان انگیزه بالایی برای کسب جام در رده باشگاهی و ملی دارم.»

 

توپ طلا:« رویای هر فوتبالیستی کسب توپ طلاست. این در ذهن من نیز وجود دارد و از کودکی در رویاش هستم. اگر الان یکی از شانس ها هستم، قطعا به لطف هم تیمی هایم است.»

 

 

 

 

بازی کنار امباپه:« در تیم ملی از بازی کنار هم لذت می بریم. پیوستنش به رئال؟ چرا که نه. در آینده دور یا نزدیک این اتفاق می تواند رخ بدهد. در هر صورت باید به پی اس جی احترام گذاشت. همیشه گفته ام و یک بار دیگر هم می گویم که امیدوارم در رئال هم تیمی شویم.»

 

بازی برابر شاختار و ال کلاسیکو:« بازی تعیین کننده ای برابر شاختار داریم. باید به کیف برویم و برنده شویم چون بازی قبلی را به شریف باخته ایم. خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم ولی متاسفانه باختیم. حالا باید شاختار را ببریم و با برد به ال کلاسیکو برسیم. بازی برابر بارسا متفاوت است و البته بسیار مهم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۴۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان