//
کدخبر: ۳۱۳۷۲۶ //

بنزما: خیلی خوش شانس بودم که با رونالدو ملاقات کردم

کریم بنزما، ستاره تیم ملی فرانسه، از رونالدوی برزیلی به عنوان الگوی خود یاد کرد.

 بنزما: خیلی خوش شانس بودم که با رونالدو ملاقات کردم

رونالدوی برزیلی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است که در دهه 90 و همچنین در اوایل دهه 2000 افتخارات زیادی چه به لحاظ فردی و  چه تیمی به دست آورد. در همین راستا اکنون کریم‌بنزما فاش کرده که در اوایل فوتبال خود از مهاجم سابق رئال مادرید الهام گرفته است.

بنزما در مصاحبه ای در این باره گفت: "من خیلی خوش شانس بودم که با رونالدو در مادرید ملاقات کردم. او الگوی من بود و هنوز هم هست. او کسی است که باعث شد من به خودم ایمان داشته باشم و نمایش های شبیه به او را داشته باشم البته نه با همان روش و سرعت چرا که معتقدم او در سطح بالاتری نسبت به من قرار داشت‌. با این حال چنین مهاجمانی همان چیزی هستند که من دوستشان دارم.

رونالدو تنها بازیکنی است که من سعی کردم سه یا چهار چیز از او بگیرم. وقتی جوان بودم او را خیلی دوست داشتم. از فصل 97-1996 و از زمانی که او در بارسلونا بازی می کرد فیلم های بازی اش را در اختیار داشتم. من همیشه می خواستم یک مهاجم نمونه باشم. کسی که می داند چگونه به گل برسد و از طرف دیگر به سازماندهی تیم نیز کمک می‌کند."

کریم بنزما درباره نزدیک شدن به سال های پایانی فوتبال خود نیز گفت: "کار من هنوز تمام نشده و احساس بسیار خوبی دارم. فکر می‌کنم بالا و پایین های زیاد وجود داشته است. با این حال من هرگز نخواستم ام که در بالاترین یا پایین ترین سطح ممکن حضور داشته باشم. فقط می‌خواهم از سطح مناسبی برخوردار باشم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان