//
کدخبر: ۳۰۲۸۸۲ //

کریم بنزما: گل من زیبا و سه امتیازی بود

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید بازی کردن مقابل الچه را دشوار توصیف کرد.

 کریم بنزما: گل من زیبا و سه امتیازی بود

رئال مادرید امشب برای غلبه بر الچه پایین جدولی کار دشواری داشت و در نهایت با دبل کریم بنزما و گل فوق العاده او در دقیقه 92 موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شد. ستاره فرانسوی و آماده رئال مادرید در پایان بازی در مورد نقش آفرینی بازیکنان ذخیره این تیم در کسب این سه امتیاز ارزشمند صحبت کرد.

کریم بنزما گفت: "بازی آسانی پیش رو نداشتیم و الچه از نظر دفاعی از سازماندهی خوبی برخوردار است. بازی کردن در مقابل تیم هایی که در استادیوم خانگی ما عملکردی دفاعی دارند کار آسانی نیست. نمایشی شجاعانه داشته و با هجوم به سمت دروازه حریف در نهایت موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

به گزارش فرتاک نیوز،می دانیم که برای قرار گرفتن در رتبه اول باید بیشتر در میدان تلاش کنیم. شرایط مسابقه در نیمه اول کمی عجیب بود، زیرا جنب و جوش  زیادی در میدان نداشتیم. اما در نیمه دوم با شور و شوق بیشتر موفق شدیم دو بار دروازه حریف را باز کنیم. بازیکنانی که از روی نیمکت وارد میدان می شوند باید کمک و نقش آفرینی کنند و این همان کاری است که تعویضی های رئال مادرید امروز انجام دادند. گل دوم یک گل زیبا و به ارزش سه امتیاز بود و حالا خوشحال تر از همیشه هستیم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان