//
کدخبر: ۳۳۲۱۹۳ //

گل گهری متفاوت مقابل استقلالی ها

غیبت چند استقلالی تیم گل گهر در بازی امروز مقابل استقلال یکی از سوژه های جالب این تقابل است.

 گل گهری متفاوت مقابل استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ششم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم استقلال و گل گهر که به نظر می‌رسد از تیم‌های مدعی این فصل از رقابتهای لیگ برتر باشند در سیرجان به مصاف هم می‌روند. این بازی در حالی برگزار می‌شود که گل گهر بیشترین تعداد از بازیکنان و مربیان استقلالی را در اختیار دارد.

شاخص‌ترین چهره استقلالی گل گهر که البته مقابل استقلال غیبت دارد، امیر قلعه نویی سرمربی کهنه کار این تیم است. قلعه نویی که همچنان در حال گذراندن محرومیت ۳ ماه خود است و آبی پوشان سیرجان را از روی سکوها هدایت می‌کند، مهم‌ترین چهره استقلالی گل گهری هاست. هرچند قلعه نویی در سالهای اخیر نتایج خوبی مقابل استقلال و فرهاد مجیدی نگرفته است، اما نمی‌توان از کنار حضور این چهره در تیمی که قرار است با استقلال دیدار کند به راحتی عبور کرد.

محسن فروزان یکی دیگر از چهره شاخص تیم گل گهر است که البته با تصمیم قلعه نویی این دروازه بان بازی با استقلال را از دست داد. از دیگر چهره‌های استقلالی گل گهر می‌توان به میلاد زکی‌پور، مرتضی تبریزی، بهنام برزای، آرمین سهرابیان و فرشید باقری اشاره کرد.

در بین این بازیکنان مرتضی تبریزی با نظر قلعه نویی از لیست گل گهر کنار گذاشته شد تا از بین این تعداد استقلالی سابق، فروزان و تبریزی غایبان اسم و رسم دار گل گهر باشند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۳ آذر در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان