//
کدخبر: ۳۱۵۲۱۶ //

استقلال-گل گهر؛چرا امیر نباید به فرهاد نزدیک شود؟!

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ بیست و چهارم در تهران بین استقلال و گل گهر سیرجان برگزار می شود که نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار مهم است و هیچ تیمی دوست ندارد، بازنده میدان باشد.

استقلال-گل گهر؛چرا امیر نباید به فرهاد نزدیک شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم های استقلال و گل گهر با اینکه روی کاغذ سه امتیاز بیشتر ندارد، ولی در اصل حساسیت خاصی دارد که هیچ یک از مربیان دوست ندارند؛ بازنده این میدان حیثیتی باشند. امیر قلعه‌نویی در بازی رفت، در یک قدمی جانشینی محمود فکری قرار گرفته بود، اما باخت سنگین خانگی باعث شد از استقلال دور شود و فرصت را از دست دهد. او این فرصت خوب را در حالی از دست داد که بعد ها فرهاد مجیدی جای فکری را گرفت و امیر قلعه‌نویی را در همان تیم خودش نگه داشت تا "ژنرال آبی ها" به دنبال فرصت دیگری بماند تا شاید مجددا شانس حضور در نیمکت این تیم را پیدا کند.

با این تفاسیر؛ نتیجه این مسابقه شاید در آینده به درد قلعه‌نویی بخورد و اگر روزی قرار شود مجیدی از استقلال برود و جانشین ایرانی برای نیمکت آبی ها پیدا کنند، او هم این شانس را داشته باشد. این شانس در جایی می تواند به قلعه‌نویی کمک کند که مقابل استقلال نتیجه بگیرد و پیروز میدان شود.

در سوی مقابل فرهاد مجیدی که از همه طرف تحت فشار است و بعضی از اعضای هیات مدیره نیز دنبال بهانه ای برای کنار گذاشتن او هستند، به خوبی می داند که نباید مقابل تیمی بازنده شود که سرمربی اش یک استقلالی است!

به جز بحث حواشی و جدال دو استقلالی، نتیجه این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که یکی برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کند و دیگری برای کسب سهمیه. اگر مجیدی می خواهد از سپاهان و پرسپولیس فاصله‌ اش را زیاد تر نکند، باید سه امتیاز بازی را بگیرد و اگر گل گهر می خواهد به سهمیه گرفتن امیدوار باشد که شکست دادن استقلال از نان شب هم برایش واجب‌تر است، چون پشت سر این تیم، تیم های زیادی قرار گرفته اند و سهمیه می خواهند.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان