//
کدخبر: ۳۱۵۲۱۲ //

استقلال-گل گهر؛تساوی به درد نمی خورد!

مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه ۵ سال است آبی پوشان مشکلاتشان بیشتر و بیشتر می‌شود، گفت: هواداران امید دارند دولت جدید نگاهی ویژه به استقلال داشته باشد.

استقلال-گل گهر؛تساوی به درد نمی خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان عالمی در گفتگویی، در خصوص اتفاقاتی که این روزها برای استقلال افتاده است گفت: نزدیک به ۵ سال است که آبی پوشان مشکلاتشان هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. متاسفانه تیم بزرگی چون استقلال که افتخارات بزرگی هم دارد این روزها درگیری های زیادی پیدا کرده. مشکلات مثل خوره به جان استقلال افتاده و باعث شده این تیم روزهای خوبی را سپری نکند.

وی ادامه داد: استقلال اسیر مشکلات زیادی شده و بعید است این مشکلات هم به زودی حل شود. بازیکنان قدیمی، هواداران تیم و کسانی که با استقلال زندگی کرده اند به شدت نگران وضعیت تیم هستند و اعضای هیئت مدیره نتوانستند شرایطی را بوجود بیاورند تا مشکلات از این بیشتر نشود.

ایمان عالمی افزود: اختلافات بین مدیرعامل و سرمربی هم به یک معضل بزرگ برای این تیم تبدیل شده. سرمربی تیم باید به فکر مسائل فنی و به قول فوتبالی ها مستطیل سبز باشد اما این روزها او درگیر مطالبات بازیکن، پاداش دادن و آوردن یک مربی خارجی برای استقلال است. کارهایی که باید مسئولان باشگاه انجام دهند نه اینکه سرمربی تمرکزش را بر روی این مسائل بگذارد.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییر هیئت مدیره می تواند مشکلات را حل کند؟ گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی به زودی رخ دهد. استقلال این روزها با همه چیز درگیر شده است. شاید با روی کار آمدن دولت جدید نگاه ویژه ای به استقلال بشود. به طور حتم تغییرات گسترده ای هم در وزارت ورزش صورت خواهد گرفت و شاید این امید بوجود بیاید که با این اتفاقات، استقلال از این شرایط بحرانی بیرون آمده و روزهای خوش را به چشم ببیند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در فوتبال حرفه ای هر کس کار خودش را انجام می دهد. همه موضوعات شفاف و روشن است ولی برعکس در استقلال چنین موضوعی وجود ندارد و همین مسئله باعث شده تا این تیم گرفتاری های زیادی پیدا کند. امیدوارم که با تغییراتی که در رأس کشور در حال رخ داده است حرف ها به عمل تبدیل شده تا ببینیم چه اتفاق خوی در استقلال رخ خواهد داد.

عالمی در مورد دیدار امروز جمعه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: آبی ها با تمام مشکلاتی که داشتند توانستند پدیده را با شکست بدرقه کنند. حالا باید به مصاف تیمی بروند که سرمربی آن سالها هدایت استقلال را برعهده داشته و کاملا به شرایط تیم آشناست. ضمن اینکه چند بازیکن استقلال هم بنا به دلایلی به گل گهر سیرجان رفتند و انگیزه های بالایی دارند تا بتوانند مقابل تیم سابقشان عملکرد خوبی داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر و فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برابر هم قرار خواهند گرفت. هر دو به دنبال برد هستند تا بتوانند شرایط خود را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده پیدا کنند. بنابراین اعتقاد دارم فارغ از حواشی که برای استقلال این روزها وجود دارد شاهد یک بازی خوب خواهیم بود چرا که مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخواهد خورد و باید منتظر یک بازی هجومی از دو تیم خوب فوتبال کشورمان باشیم.

مهاجم پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا آبی ها به آرامش خواهند رسید و روزهای خوش را خواهند دید گفت: اتفاقاتی که در استقلال رخ داده است در فوتبال جهان وجود ندارد. حتی می توان این مشکلات را در گینس هم ثبت کرد. بیشتر از هر کس، این هواداران هستند که از این اتفاقات دلشکسته و ضربه می خورند. به هر حال مجیدی به دنبال این است که تیمش آرامش داشته باشد و امیدوارم با تغییراتی که در مدیریت کشور در حال شکل گرفتن است آبی ها روزهای خوبی را در آینده پیش رو داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان