//
کدخبر: ۳۱۵۲۵۹ //

موسوی در لیست استقلال مقابل گل گهر

مدافع راست استقلال با رفع مصدومیت در فهرست این تیم برابر گل‌گهر حضور دارد.

 موسوی در لیست استقلال مقابل گل گهر
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در دیدار معوقه اخیرش مقابل پدیده نتوانست از سید احمد موسوی در لیست و ترکیب خود بهره ببرد، اما در مسابقه امشب برابر گل‌گهر سیرجان او را در فهرست دارد ولی مشخص نیست بتواند به‌صورت کامل از این بازیکن استفاده کند.

سید احمد موسوی که در تعطیلات لیگ برتر و تمرینات استقلال با آسیب دیدگی مواجه شده بود، در دیدار برابر ذوب‌آهن از روی سکوهای ورزشگاه آزادی بازی را تماشا کرد ولی با بهبودی نسبی دوباره در اردوی آبی‌ها حضور دارد و احتمالا مقابل گل‌گهر سیرجان و تیم سابق خود بتواند به میدان برود.

استقلال از ابتدای نیمه دوم دیدار با ذوب‌آهن وریا غفوری را بخاطر آسیب دیدگی از دست داد و با توجه به مصدومیت سید احمد موسوی و غیبت او در لیست، فرهاد مجیدی تصمیم گرفت از محمد دانشگر در سمت راست خط دفاعی بهره ببرد که ممکن است این اتفاق در بازی امشب هم بیفتد و موسوی از ابتدا بازی نکند.

موسوی که در این فصل یک گل برای استقلال به ثمر رسانده، در دیدار رفت مقابل گل‌گهر سیرجان حضور کامل مقابل تیم فصل گذشته‌اش داشت و امشب هم سعی دارد با شرایط جسمانی بهتر برابر شاگردان قلعه‌نویی قرار بگیرد و دوباره برای آبی‌ها به میدان برود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان