//
کدخبر: ۳۱۵۲۲۱ //

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

احتمالا فرهاد مجیدی برای دیدار امروز مقابل گل گهر با کمترین تغییرات به مصاف این تیم می رود و مهدی قایدی را از ابتدا به زمین خواهد فرستاد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال و گل گهر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. نبرد امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی که در انتهای فصل گذشته دو بار با یکدیگر روبرو شدند، نکته مهم و کلیدی این تقابل خواهد بود.

* تا اطلاع ثانوی، حسینی مرد اول دروازه

سیدحسین حسینی که پس از برگزاری دربی تهران این فرصت را داشت که در 3 دیدار استقلال به میدان برود، برای دیدار امروز نیز انتخاب نخست مجیدی است. دلیل حضور این گلر درون دروازه آبی پوشان، تنها به غیبت و مصدومیت مظاهری برنمیگردد چرا که حسینی در بازی های اخیر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و توانسته مجددا اعتماد مجیدی را به خودش جلب کند.

* خط دفاعی، در گرو انتخاب سیستم فرهاد

انتخاب نفرات خط دفاعی، به سیستم مدنظر مجیدی بستگی دارد. چنانچه فرهاد می خواهد با همان سیستم 352 پای به زمین مسابقه بگذارد، او به ترکیب خط دفاعی اش دست نمی زند ولی در صورتی که بخواهد 4231 بازی کند و از تمامی مهاجمینش بهره ببرد، آنگاه خط دفاعی آبی پوشان تغییر می کند.

به طور کلی، سیاوش یزدانی که این روزها یکی از خوب های خط دفاعی استقلال است، برای تیمش به میدان می رود. عارف غلامی نیز در کنار او در خط دفاعی تیم مجیدی حضور خواهد داشت. محمدحسین مرادمند نیز دیگر گزینه این ترکیب 3 نفره است که البته در صورت تغییر سیستم، احتمالا او نیمکت نشین شود.

* هافبک های دفاعی، همان همیشگی

مسعود ریگی و مهدی مهدی پور دو هافبک دفاعی استقلال امروز نیز همچون دیدارهای گذشته به میدان می روند. این دو بازیکن به جزو جدایی ناپذیر ترکیب آبی پوشان تبدیل شده اند و امروز وظیفه دارند تا در برابر خط هافبک گل گهر، کفه ترازو را به سمت تیمشان سنگین کنند.

با وجود اینکه اسماعیلی به آخرین جلسه تمرینی تیمش اضافه شد، اما آرش رضاوند انتخاب اول و آخر مجیدی برای این دیدار است. بازیکنی که در دیدارهای گذشته نیز در خط میانی برای تیمش به میدان رفته بود.

* بازگشت موسوی در روز غیبت وریا

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان که در دیدار با پدیده به دلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد، به بازی امروز نمی رسد و سیداحمد موسوی با رهایی از بند آسیب دیدگی، به جای او وارد زمین می شود. موسوی که از همین تیم گل گهر به استقلال پیوست، امروز مقابل تیم سابق خود به میدان می رود. محمد نادری نیز در سمت چپ برای استقلال انجام وظیفه می کند.

* علامت سوال در خط حمله

بازگشت مهدی قایدی به خط حمله استقلال قطعی است و این خبر به معنای نیمکت نشینی یکی از بین مطهری و رمضانی است. مگر اینکه مجیدی با تغییر سیستم، به صورت همزمان از هر سه نفر استفاده کند. با این وجود، به دلیل گلزنی های آرمان رمضانی در دو بازی گذشته و روحیه بالای این بازیکن، به نظر می رسد فرهاد او را از ابتدا به زمین بفرستد تا استقلال روی ضربات ارسالی و هوایی نیز دست برتری خود را حفظ کند و هم اینکه مطهری در نیمه دوم با ورود به زمین، جان تازه ای به خط حمله تیمش بدهد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف غلامی – محمدحسین مرادمند – سیداحمد موسوی – محمد نادری – مسعود ریگی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – آرمان رمضانی – مهدی قایدی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان