//
کدخبر: ۳۳۰۱۱۸ //
به یاد ماریلیا مندونسای فقید؛

شادی ویژه نیمار برای گل شماره ۴۰۰ (عکس)

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، شادی گل امشب خود را به یاد خواننده معروف کشورش برگزار کرد که خبر مرگش، برزیلی ها را در شوک فرو برد.

شادی ویژه نیمار برای گل شماره 400 (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

پاری سن ژرمن امشب در غیاب مسی به مصاف بوردو رفت و موفق شد نیمه اول این دیدار خارج از خانه را با پیروزی دو بر صفر به پایان برساند. نیمار، ستاره برزیلی پاریس که طی این چند وقت اخیر انتقادات زیادی از او شاهد بودیم، زننده هر دو گل پاریس در 45 دقیقه نخست بود.

او گل اول خود را در اواسط نیمه اول با یک کنترل زیبا و شوتی حرفه ای به ثمر رساند؛ گلی که چهارصدمین گل دوران بازی اش در عرصه باشگاهی و ملی بود. این اولین گل نیمار برای پاریس در لیگ فرانسه پس از حدود شش ماه بود که در جریان بازی (نه از نقطه پنالتی) به ثمر رسید.

نیمار برای شادی گل خود در بازی امشب برنامه ویژه ای داشت و پس از باز کردن دروازه بوردو برای اولین بار، پیراهن خود را بالا زده و نوشته روی پیراهنی که از زیر پوشیده بود را به نمایش گذاشت؛ او روی پیراهن خود، مرگ ناگهانی و شوکه کننده ماریلیا مندونسا، یکی از معروف ‌ترین خوانندگان پاپ برزیل و برنده جایزه لاتین گرمی که روز گذشته به دلیل سانحه سقوط هواپیما در 26 سالگی جان خود را از دست داد را تسلیت گفت.

نیمار در اواخر نیمه دوم گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند؛ این گل روی همکاری زیبای او و امباپه به ثمر رسید؛ جالب اینجاست که ستاره برزیلی پاریس این بار هم شادی گل خود را تحت تاثیر مرگ هموطنش مندوسا برگزار کرده و با ژستی که ناراحتی اش را نشان می داد، مقابل دوربین ها قرار گرفت. نیمار در پایان نیمه اول هم پیراهن خود را از تن در آورده و نوشته روی زیر پیراهنی اش را دوباره به نمایش گذاشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان