//
کدخبر: ۳۲۹۰۶۸ //

نیمار: می‌دانم که باید از خودم مراقبت کنم/ فقط درباره عملکردم در زمین اظهارنظر کنید

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، از واکنش‌های مردم به زندگی شخصی‌اش ناراحت است.

 نیمار: می‌دانم که باید از خودم مراقبت کنم/ فقط درباره عملکردم در زمین اظهارنظر کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

حواشی پیرامون نیمار و اقدامات این بازیکن در خارج از زمین فوتبال در سال‌های اخیر همیشه توجه افراد بسیاری اعم از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده و واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشته است.

با این حال این بازیکن برزیلی مدعی شده که تنها زمانی اقدام به حضور در مراکز تفریحی یا مهمانی‌های جنجال برانگیز کرده که پس از آن تعهد ورزشی نداشته و از مردم خواسته که او را با توجه به عملکردش در زمین قضاوت کنند.

نیمار در گفتگو کانال یوتیوب فوی کلیر اظهار داشت:« من درباره احترام حرف می‌زنم چون مردم می‌گویند نیمار از خودش از مراقبت نمی‌کند، نیمار اینطور است و نیمار آنطور است. چطور می‌توان بدون مراقبت از خود 12 سال در بالاترین سطح کار کرد؟ هیچکس به این نکته توجه نمی‌کند.»

این بازیکن سپس با طعنه پرسید:« من می‌دانم که باید از خودم مراقبت کنم، اگر اینطور نبود پس چرا تراپیست فیزیکی و مربی بدنسازی را در اختیار داشتم که عملا 24 ساعت شبانه‌روز با من هستند؟ این افراد به هیچ دردی نمی‌خورند؟»

یکی از حاشیه‌های جدی و تکراری این بازیکن در سال‌های اخیر حضورش در مهمانی‌های مختلف بوده است. نیمار در این باره گفت:« هروقت بتوانم بیرون می‌روم. هروقت ممکن باشد بیرون می‌روم اما زمانی که بدانم فردای آن روز نباید در تمرینات حاضر شوم. من دست از انجام این کارها برنمی‌دارم. مشکل تفریح و مهمانی چیست؟ شما باید من را بر اساس عملکردم در زمین قضاوت کنید. آنجاست که به شما اجازه حرف زدن می‌دهم اما درباره مسائلی که بیرون از زمین انجام می‌دهم...»

او همچنین درباره رفتارش در زمین و تلاش برای پیروزی به هر قیمت در سال‌های ابتدایی فوتبالش اضافه کرد:« من بسیار اشتباه می‌کردم. اگر می‌توانستم چیزی را تغییر دهم، مشخصا رفتار دیگری را برمی‌گزیدم. اما پختگی با بالا رفتن سن به دست می‌آید، هرچند این حرفم نیز به این معنا نیست که در 30 سالگی همه رفتارها بدون ایراد و بالغانه است.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان