//
کدخبر: ۳۱۱۹۷۰ //

لغو قرارداد "نایکی" با نیمار به دلیل اتهام آزار جنسی

شرکت نایکی به دلیل اتهام آزار و اذیت جنسی یکی از کارمندان خود، قرارداد همکاری با نیمار را لغو کرد.

لغو قرارداد "نایکی" با نیمار به دلیل اتهام آزار جنسی
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از تایمز، قرارداد اسپانسری شرکت نایکی و نیمار مهاجم پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به دلیل  آزار و اذیت جنسی یکی از کارکنان شرکت البسه ورزشی لغو شد.

یک کارمند نایکی در سال ۲۰۱۶ در حالی که در یک تبلیغات مشارکتی با نیمار کار می کرد، به همکاران و دوستان خود در مورد تلاش نیمار برای وادار کردن وی به یک رابطه صمیمی اطلاع داد. پس از آن شرکت شروع به تحقیق در مورد ماجرا کرد. این روزنامه به نقل از معاون اجرایی شرکت یعنی هیلاری کرین گفت: "نایکی به رابطه با این ورزشکار پایان داد زیرا وی در تحقیق درباره ادعاهای رفتارهای ناشایست با یک کارمند حاضر به همکاری نبود."

نیمار این ادعاها را رد کرد. نمایندگان این ورزشکار در بیانیه ای گفتند: "نیمار قاطعانه در برابر هرگونه ادعا در برابر حملات بی اساس دفاع خواهد کرد."

پدر نیمار نیز اتهامات علیه پسرش را نادرست خواند و گفت: "ما تعجب کردیم، هیچ کس به خاطر نمی آورد که در سال ۲۰۱۶ چه اتفاقی افتاده است، اکنون همه چیز بسیار عجیب به نظر می رسد. نیمار حتی این دختر را نمی شناسد. نایکی سعی می کند باج گیری و اخاذی کند، به آنها درس عبرت دهید."

نیمار در ۱۳ سالگی اولین قرارداد حمایت مالی خود را با نایکی امضا کرد و ۱۵ سال با این برند آمریکایی همکاری کرد.  

در سال ۲۰۱۹، نیمار توسط یک مدل که به دعوت این بازیکن وارد پاریس شد، به تجاوز متهم شد. وقتی اطلاعات مربوط به این اتهامات به مطبوعات راه یافت، نیمار پیامی ویدیویی در اینستاگرام منتشر و سخنان این مدل را با قاطعیت رد کرد و اظهار داشت که وی قربانی کلاهبردارانی شده است که اقدام به اخاذی می کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان