//
کدخبر: ۲۹۶۵۸۹ //

نیمار:در فکر خداحافظی از فوتبال بودم!

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تایید کرده است که در فکر خداحافظی زودهنگام از فوتبال بود!

نیمار:در فکر خداحافظی از فوتبال بودم!

نیمار به تازگی تایید کرده که در فکر خداحافظی از فوتبال بود، اما آموخت که نفرت‌پراکنی‌ها را نادیده بگیرد.

ستاره PSG که در طول این سالها تبدیل به چهره‌ای بحث برانگیز در این تیم شده، یکی از گران قیمت ترین بازیکنان جهان است. نیمار در 2017 از بارسلونا به پاریس آمد، اما در طول این سالها مهاجم برزیلی شهرتی در دایو زدن و فریب داور کسب کرده و به شدت مورد انتقاد بوده است.

سیل انتقادها نیمار را تحت تاثیر قرار داده بود و موجب شده بود که او به خداحافظی زودهنگام از فوتبال فکر کند.

نیمار در این رابطه گفت: "من هرگز علاقه‌ام به فوتبال را از دست نخواهم داد، اما لحظاتی بود که دلم می خواست دیگر بازی نکنم. من به جایی رسیدم که از خودم پرسیدم چرا همچنان به بازی ادامه دهم، وقتی بقیه بازی مرا دوست ندارند؟

من عصبانی و برافروخته به خانه می رفتم و بعد همه زحمت هایی را که برای رسیدن به اینجا کشیده بودم،به یاد می آوردم. عشقی که به فوتبال داشتم و یاد زحمت‌هایی که کشیده بودم مرا آرام می کرد و به واقعیت برمی گرداند.

من هیچوقت فشارها را احساس نکردم. کاملا برعکس! با شماره 10 تیم ملی برزیل بودن، شماره 10 تیم PSG و نیمار بودن؛ من آدمی هستم که به راحتی می توانم فشارها را مدیریت و تحمل کنم.

من آدم بسیار شجاعی هستم. بزرگترین خصوصیت من شهامت من است. اما سخت است که بگویم مردم در حال حاضر ممکن است در من چه خصوصیتی را ببینند.

وقتی بچه بودم، آسان بود. من همیشه آن پسری بودم که در تمام گروه‌های سنی بالاتر از حد متوسط است، همیشه در بالاترین سطوح بازی می‌کردم و این باعث محبوبیت من در شهر سانتوس شد. آن وقت‌ها آسان تر بود. اما حالا؟ پاسخ دادن به این سوال سخت است چرا که من معتقدم که امروزه در فوتبال تبدیل به یک الگو و نماد شده ام.

حالا من در کنار بهترین بازیکنان جهان هستم، خیلی افتخار می کنم که به اینجا رسیده ام و خیلی به خودم می بالم که کارهایی که در زمین فوتبال کرده ام قدر می بیند و به عنوان یک الگو با من رفتار می شود. امیدوارم که باز هم بتوانم شادی و لذت را به فوتبال بیاورم."

ستاره سابق تیم سانتوس معتقد است که شبکه های اجتماعی کار را برای حمله به او آسان کرده‌اند، اما سعی دارد که نگذارد نظرات دیگران آزارش دهد.

نیمار در این باره گفت: "فکر می کنم که شبکه های اجتماعی جایی هستند که مردم می توانند بیایند و در زندگی تو دخالت کنند؛ با قضاوت کردن تو، نفرت ورزیدن به تو و حسادت کردن به تو. به همین دلیل است که من هیچوقت کامنت‌های مردم را جدی نمی گیرم. دوست ندارم چیزهایی را بخوانم که جالب نیستند و نیازی به خواندن‌شان نیست.

اما آدم هایی که کنار من هستند، دوستانم، خانواده‌ام و هم‌تیمی هایم این کامنت ها را می خوانند و ناراحت می شوند. به همین دلیل این دنیا جای حساسی است. برای مردم خیلی آسان است که بدون اینکه تو را بشناسند راجع به زندگی خصوصی‌ات صحبت کنند.

اما من همیشه به مردم می گویم تنها یک راه برای زندگی وجود دارد. از زندگی لذت ببر! شاد باش! همین."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان