//
کدخبر: ۳۳۰۰۴۴ //

معدنچی: استقلالی‌ها به جای صحبت درمورد حریف حواس‌شان به خودشان باشد تا شاید بعد از سال‌ها بتوانند قهرمان شوند

مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: استقلالی‌ها از ابتدای بازی با روح و روان داور بازی و در نهایت او را مجبور کردند تا برای‌شان پنالتی بگیرد.

 معدنچی: استقلالی‌ها به جای صحبت درمورد حریف حواس‌شان به خودشان باشد تا شاید بعد از سال‌ها بتوانند قهرمان شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرزاد معدنچی با اشاره به دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال که با تساوی یک - یک خاتمه یافت،  گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است و می‌دانستیم که باید حساب شده بازی کنیم. تیم فجر بسیار جوان است و خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار مقابل استقلال قرار می‌گرفتند. طبیعی بود که بچه‌ها تا حدودی دچار استرس شوند و به همین دلیل آنها در نیمه اول بهتر از ما کار کردند.

مربی فجرسپاسی ادامه داد: نیمه دوم و به خصوص از دقیقه 60 به بعد به خاطر شرایط بدنی خوب‌مان تیم برتر میدان بودیم و به گل هم رسیدیم. تیمی که در دقایق پایانی به گل می‌رسد معنی‌اش این است که حریف را کاملاً تحت فشار گذاشته است. مساوی، نتیجه‌ای عادلانه بود و از این بابت شاکر خدا هستیم.

معدنچی درباره اعتراض‌ها به داوری تصریح کرد: اشتباهات داوری در تمام دنیا رخ می‌دهد و تا زمانی که VAR نباشد این مشکلات وجود دارد. استقلالی‌ها از ابتدای بازی با روح و روان داور بازی کردند و در نهایت هم داور مجبور شد برایشان پنالتی بگیرد.

مربی فجر سپاسی درباره اینکه مجیدی گفته «مشخص نشد بازیکن حریف گل را با کجای بدنش زد»، اظهار داشت: تیم جوانی مثل فجر مقابل استقلال با این همه بازیکن و هزینه، تمام توانش را می‌گذارد و بازی خوبی به خصوص در نیمه دوم ارائه می‌دهد اما مسئولان و مربیان تیم حریف مصاحبه می‌کنند که گل فجر زشت بود یا اینکه معلوم نشد توپ را چه طوری گل کردند. به آنها می‌گویم حق ندارید درباره گل تیم ما صحبت کنید. واقعا برای این حرف‌ها متاسفم.

وی اضافه کرد: نیازی نداریم که کسی از تیم فجر تعریف کند اما از این آقایان می‌خواهم تمرکز را روی کار خودشان بگذارند تا شاید بعد از سال‌ها بتوانند با کسب جام قهرمانی دل هوادارانشان را شاد کنند. شما چه کار به تیم حریف دارید؟ لطفا حواس‌تان به کار خودتان باشد و درباره تیم خودتان صحبت کنید. وظیفه داریم با توجه به جایگاه‌مان درباره تیم خودمان حرف بزنیم. اینکه گل ما زشت بود یا زیبا به کسی ارتباطی ندارد.

معدنچی با اشاره به تعطیلی لیگ، یادآور شد: این وقفه‌ها اگر چه به خاطر بازی‌های تیم ملی طبیعی است و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی با اقتدار به جام جهانی 2022 صعود کند اما برای ما و خیلی از تیم‌هایی که در شرایط مسابقه قرار گرفته‌اند اتفاق خوشایندی نیست. چاره‌ای هم نداریم و با آقای کلانتری صحبت کردیم که مثل روال مسابقات لیگ تمرین و بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم تا از شرایط مسابقه خارج نشویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۰۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان