//
کدخبر: ۳۲۹۵۳۸ //

رونالدو: ایتالیاجایی فوق العاده است که همیشه در قلبم جا دارد

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، نسبت به بازگشت به ایتالیا برای اولین بار پس از جدایی از یوونتوس واکنش نشان داد.

 رونالدو: ایتالیاجایی فوق العاده است که همیشه در قلبم جا دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال و پس از سه فصل حضور موفقیت‌آمیز در یوونتوس تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و بار دیگر پس از 12 سال دوری به منچستریونایتد بپیوندد.

این فوق ستاره پرتغالی امشب در چهارمین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل 22-2021 باید به همراه دیگر بازیکنان یونایتد به مصاف آتالاتتا برود و می‌تواند  رکورد باورنکردنی 137 گل زده در 179 بازی در این رقابت‌ها را بهبود ببخشد.

او موفق شده در لیگ قهرمانان در 88 بازی خارج از خانه 60 بار دروازه حریفان را باز کند و تهدیدی جدی برای شیاطین سرخ به حساب می‌آید.

جان پیرو گاسپرینی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفته بود که جای این مهاجم در رقابت‌های لیگ ایتالیا خالی شده و رونالدو نیز با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که تا همیشه از ایتالیا سپاسگزار خواهد بود.

این ملی‌پوش پرتغالی در این پست نوشت:« بازگشت به ایتالیا. کشوری که استقبال بسیار خوبی از من و خانواده‌ام داشت، جایی فوق العاده که همیشه در قلبم جا دارد. من بر اساس تجربه می‌دانم که بازی در برگامو برابر تیمی مانند آتالانتا هرگز آسان نیست اما ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا صدر جدول گروه را در اختیار داشته باشیم. این لیگ قهرمانان است و ما منچستریونایتد هستیم! ما جایی هستیم که به آن تعلق داریم! بزن بریم، شیاطین!»

یونایتد در حال حاضر با کسب شش امتیاز از سه بازی در صدر جدول گروه اف قرار دارد و ویارئال و آتالانتا هرکدام با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان