//
کدخبر: ۳۲۴۰۰۵ //

سرمربی یونایتد: رونالدو هر بازی به میدان نخواهد رفت

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید کریستیانو رونالدو هر بازی در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت.

سرمربی یونایتد: رونالدو هر بازی به میدان نخواهد رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهاجم پرتغالی بازگشتی درخشان به اولدترافورد را رقم زد و موفق شد در اولین بازی خود پس از 12 سال با پیراهن منچستریونایتد در دیدار برابر نیوکاس یونایتد در چارچوب مسابقات لیگ برتر دبل کند.

با این حال مربی نروژی تاکید دارد با این که رونالدو در 36 سالگی بسیار بانشاط به نظر می‌رسد اما دیدارهایی هست که او در آنها حضور نخواهد داشت. این مربی پس از پیروزی روز شنبه برابر نیوکاسل در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است رونالدو را از ترکیب بیرون بگذارد گفت:" کریستیانو بسیار از خودش مراقبت می‌کند، بنابراین من می‌دانم که خیلی زود مرحله ریکاوری را پشت سر می‌گذارد و پیش فصل را هم سپری کرده است. البته مهم است که ما همه را در بهترین شرایط حفظ کنیم و او را نیز در همین شرایط نگه داریم و فرصت 90 دقیقه حضور در میدان را به او بدهیم."

سرمربی یونایتد اضافه کرد:" البته روز سه شنبه در لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز بازی داریم. باید ببینیم در این بازی چه خواهیم کرد. اما نه، این که او را از ترکیب بیرون بگذاریم غیرممکن نیست. او36 سال دارد، میسون گرینوود 19 ساله است، بنابراین شرایط همین است. من باید دقایق حضور او و یک بازیکن 36 ساله در میدان را مدیریت کنم."

منچستریونایتد اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را سه شنبه شب برابر یانگ بویز برگزار خواهد کرد. آنها به همین منظور روز دوشنبه به سوییس پرواز می‌کنند. رونالدو در صورت حضور در این بازی، رکورد بیشتری بازی انجام شده در لیگ قهرمانان که در اختیار ایکر کاسیاس است را خواهد شکست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان