//
کدخبر: ۳۲۲۸۷۷ //

تشکر رونالدو از کاوانی

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، از ادینسون کاوانی، هم تیمی جدیدش، به این دلیل که حاضر شد پیراهن شماره 7 این تیم را در اختیار او قرار دهد تشکر کرد.

تشکر رونالدو از کاوانی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکن 36 ساله در طول دوران درخشان و پر افتخارش در اولدترافورد پیراهن شماره 7 را بر تن داشت. این پیراهن به بسیاری از بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه از جمله برایان رابسون، اریک کانتونا و دیوید بکهام تعلق داشته و حالا بار دیگر پس از بازگشت رونالدو به لیگ برتر در اختیار این بازیکن قرار خواهد گرفت.

رونالدو با تایید این خبر اظهار داشت:« من مطمئن نبودم که بتوانم بار دیگر پیراهن شماره هفت را بر تن کنم. بنابراین باید بسیار از ادینسون کاوانی بابت لطف باورنکردنی که انجام داد تشکر کنم.»

کاوانی که پیش از این شماره 7 را می‌پوشید حالا پیراهن شماره 21 منچستریونایتد را بر تن خواهد کرد، شماره‌ای که در اکثر دوران حضورش در تیم ملی اروگوئه بر تن داشته است.

رونالدو چهارشنبه شب موفق شد با دو گلی که در دیدار برابر ایرلند به ثمر رساند عنوان آقای گل دیدارهای ملی را از آن خود کند اما کارت زردی که در شادی پس از گلش دریافت کرد باعث شد که بازی بعدی تیم ملی پرتغال را از دست بدهد. ستاره سابق رئال مادرید به همین دلیل اجازه پیدا کرد تا با ترک اردوی تیم ملی به انگلیس برگشته و تمرینات خود با تیم اوله گونار سولشر را پس از پشت سر گذاشتن دوران پنج روزه قرنطینه آغاز کند. رونالدو در اولین دیدار خود پس از بازگشت به منچستریونایتد هفته آینده برابر نیوکاسل به میدان خواهد رفت. دیداری که بسیاری از هواداران شیاطین سرخ و لیگ برتر انگلیس انتظارش را می‌کشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان