//
کدخبر: ۳۲۸۱۳۶ //

تعریف و تمجید سرمربی منچستریونایتد از رونالدو

سرمربی منچستریونایتد پس از برد دلپذیر و بازگشت فوق العاده مقابل آتالانتا از عملکرد رونالدو تمجید کرد.

 تعریف و تمجید سرمربی منچستریونایتد از رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد موفق شد در یک نیمه یک کامبک فوق العاده به ثبت رساند و مقابل آتالانتا به برتری 3 بر 2 دست یابد.

گل سوم شیاطین سرخ را رونالدو به ثمر رساند تا بار دیگر این فوق ستاره پرتغالی به منچستریونایتد کمک کند.

سولسشر در خصوص رونالدو گفت: من واقعا از کاری که او در خط تهاجمی انجام می‌دهد لذت می‌برم. ما از خواستیم که در مرکز خط تهاجمی بین خطوط دفاعی حریف حرکت کند و با پرسینگ آنها را تحت فشار قرار دهد. رونالدو حتی به عقب بازگشت و در خط دفاعی نیز به تیم کمک کرد. شما می توانستید روحیه و انگیزه فوق العاده او را در هر لحظه بازی مشاهده کنید. او همه کار برای تیم انجام داد.

سرمربی منچستریونایتد گفت: اگر کسی می‌خواهد از تلاش و همکاری رونالدو ایرادی بگیرد به این بازی نگاه کند. او همه جای زمین دوید و به تیم کمک کرد. و مشخصا با گلی که زد نشان داد چرا بهتر از همه است. ضربه سر او فوق العاده است و او همچنان عالی ضربه می‌زند.

سولسشر این برد و بازگشت منچستریونایتد را یک اتفاق بزرگ خواند گفت: نتیجه امشب واقعا فوق العاده بود. ما در بازی مقابل یانگ بویز بازی را آرام آغاز کردیم و صادقانه بگویم کارت قرمز (وان بیساکا) ما را ناامید کرد. در بازی مقابل ویارئال خوب نبودیم ولی توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و به نظرم امشب یک شب خاص برای ما بود. ما نشان دادیم چقدر با هم هستیم و با هم می‌جنگیم. ما در نیمه دوم نشان دادیم که منچستریونایتد تا آخر به پیروزی باور دارد و برای آن تا آخرین لحظه می‌جنگد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان