//
کدخبر: ۳۲۸۷۲۲ //

عدم تمایل زیدان به مربیگری در منچستریونایتد

سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید تمایلی به حضور روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ ندارد.

 عدم تمایل زیدان به مربیگری در منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

زین‌الدین زیدان که از او به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های حضور روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد در صورت اخراج اولگنار سولسشایر یاد شده است، به نظر می‌رسد چشم به این پست ندارد. شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از یک منبع آگاه خبر داد؛ زیدان تمایلی به مربیگری منچستریونایتد ندارد. به نظر می‌رسد سرمربی پیشین رئال مادرید امسال قصدی برای بازگشت به عرصه سرمربیگری ندارد و می‌خواهد استراحت کند.

زیدان در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد اما بعد از ناکامی خولن لوپتگی و سانتیاگو سولاری در هدایت کهکشانی‌ها، کمتر از یک سال (284 روز بعد) و در تاریخ 11 مارس سال 2019 به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

در سوی دیگر شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» امروز خبر داد؛ انتظار می‌رود سولسشایر با وجود شکست سنگین 5 - صفر منچستریونایتد مقابل لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، در سمت خود باقی بماند. در حالی که شب گذشته شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گزارش داده بود منچستریونایتد با آنتونیو کونته اولین تماس‌ها را برقرار کرده، اما «اسکای اسپورتس» این خبر را تکذیب و اعلام کرد منچستری‌ها تماسی با سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، یوونتوس و چلسی نداشته‌اند.

شیاطین سرخ با این شکست 14 امتیازی باقی ماندند و به رده هفتم سقوط کردند. شاگردان اولگنار سولسشایر که از چهار بازی اخیر لیگ برتری خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند با چلسی صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارند. آنها در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید شنبه هفته آینده در خانه تاتنهام به میدان بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان