//
کدخبر: ۱۱۵۳۲۷ //

جایگزین احتمالی مورینیو در منچستریونایتد

یک سایت معتبر انگلیسی معتقد است سرمربی فصل گذشته رئال مادرید، گزینه جایگزینی سرمربی فعلی شیاطین سرخ خواهد بود.

جایگزین احتمالی مورینیو در منچستریونایتد
به گزارش فرتاک نیوز،

سایت انگلیسی «سان» نوشته در صورت جدایی ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، زین‌الدین زیدان سرمربی سال‌های اخیر رئال مادرید سکاندار هدایت شیاطین سرخ خواهد شد.

عملکرد نه چندان مطلوب ژوزه مورینیو با منچستریونایتد در اردوی پیش‌فصل به بازیکنان و مدیران باشگاه شوک وارد کرده است؛ اتفاقی که ممکن است باعث شود آقای خاص دو سال زودتر از پایان قراردادش با یونایتد از این باشگاه برود. این در حالی است که زیدان عملکردی خیره‌کننده با رئال مادرید داشته و سه بار لیگ قهرمانان اروپا را با کهکشانی‌ها فتح کرده است. زیزو که امسال مادرید را در تصمیمی ناگهانی ترک کرد، در صدر گزینه‌هایی است که شیاطین سرخ می‌تواند او را جایگزین مورینیو کند.

سرمربی یونایتد اخیراً با گفتن اینکه هیچکدام از پنج بازیکن اصلی مورد نظرش در نقل و انتقالات تابستانی به منچستر نیامده‌اند،‌ تنش‌ها را در باشگاه افزایش داده است. «فرد» بازیکن برزیلی سابق شاختار دونتسک، تنها بازیکن تازه وارد منچستریونایتد است که برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت می‌کند. این در حالی است که دیوگو دالوت و لی گرانت دو بازیکن جدید این تیم، برای آینده باشگاه یا به عنوان بازیکن ذخیره به اولدترافورد آمده‌اند.

صحبت‌های اخیر سرمربی 64 ساله منچستریونایتد را می‌توان ادامه انتقادات او علیه بازیکنانش در فصل گذشته دانست. با این حال آقای خاص تأیید کرد که با انتقاد شدید از بازیکنانش، کنترل رختکن تیمش را از دست داده و ریسک بزرگی متحمل شده است. منچستر یونایتد باید 9 روز دیگر در اولین بازی فصل لیگ برتر انگلیس به مصاف لستر سیتی برود و این در حالی است که مورینیو در این مسابقه نمی‌تواند از چند بازیکن تیمش که هنوز در تعطیلات به سر می‌برند، استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان