//
کدخبر: ۱۳۲۰۹۶ //

تماس تلفنی غیرمنتظره زیدان با مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد بعد از تماس تلفنی زین‌الدین زیدان با او نگران آینده‌ی خود در این باشگاه است.

تماس تلفنی غیرمنتظره زیدان با مورینیو
به گزارش فرتاک نیوز،

 این درحالی است که در روزهای اخیر که مورینیو به شدت زیر فشار انتقادها قرار دارد از زیدان به عنوان محتمل‌ترین جانشین او روی نیمکت یونایتد نام برده شده است.

زیدان که نگران بوده شاید مورینیو فکر کند که او مخفیانه مشغول توطئه علیه او است، تصمیم می‌گیرد شخصاً با مورینیو صحبت کند. زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در تماس تلفنی با مورینیو به او گفته تنها اتفاقی که در روزهای اخیر در مورد این موضوع برای او افتاده این بوده که تعدادی از نمایندگان یونایتد با او تماس گرفته‌ و از او پرسیده‌اند آیا به بدست گرفتن سکان هدایت منچستریونایتد علاقه خواهد داشت یا نه ؟

ولی همین تماس تلفنی زیدان باعث شده مورینیو به این نتیجه برسد که مسئولین رده‌بالای یونایتد به این خاطر با ایجنت‌های زیدان تماس گرفته‌ و خبر آن را منتشر کرده‌اند که به او بفهمانند روزهایش در اولدترافورد به پایان نزدیک شده. مورینیو معتقد است مسئولین یونایتد در پشت پرده برای اخراج او نقشه می‌کشند.

مورینیو با اینحال یک هفته فرصت دارد تا شغل خود را حفظ کرده و به اد وودوارد ثابت کند که توان مدیریت بحران جاری را دارد و می‌تواند از پس دشواری‌های آن برآید.

یونایتد با سرمربی‌گری مورینیو فردا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف والنسیا رفته و هفته‌ی آینده در لیگ برتر با نیوکاسل دیدار خواهد کرد. مورینیو باید در این دو بازی نشان دهد که هنوز می‌تواند یونایتد را به سمت پیروزی هدایت کند.

شکست 3-1 یونایتد مقابل وستهام باعث شد این تیم بزرگ انگلیسی با ده امتیاز در رده‌ی دهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. یونایتد هم‌اکنون از رقیب بزرگ همشهری‌اش سیتی 9 امتیاز کمتر دارد. این بدترین شروع فصل یونایتد از سال 1989 است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان