//
کدخبر: ۱۵۴۲۲۰ //

مربی مورد نظر فرگوسن برای هدایت منچستر

سرمربی اسطوره‌ای پیشین منچستریونایتد یک مربی لیگ برتری را شایسته‌ترین فرد برای هدایت منچستریونایتد می‌داند.

مربی مورد نظر فرگوسن برای هدایت منچستر
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه منچستریونایتد یک روز پس از پایان همکاری‌اش با ژوزه مورینیو، اولگنار سولسشایر را روز گذشته (چهارشنبه) به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل 19-2018 معرفی کرد، اما همچنان رایزنی‌ها در خصوص انتخاب سرمربی بعدی سرخپوشان منچستر ادامه دارد و از گزینه‌های همچون مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان سرمربی بعدی پرافتخارترین تیم باشگاهی انگلیس یاد شده است.

نشریه انگلیسی «سان» در این خصوص خبر داد مائوریسیو پوچتینو انتخاب سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای پیشین منچستریونایتد برای هدایت این تیم انگلیسی از فصل آینده است. این سرمربی آرژانتینی که در حال حاضر هدایت تاتنهام را برعهده دارد، همواره مورد تحسین فرگوسن بوده و حتی پیش از این سابقه خوردن شام با یکدیگر در لندن را هم داشته‌اند.

   سران باشگاه منچستریونایتد در پی برنامه‌ریزی طولانی‌مدتی هستند و به نظر می‌رسد پوچتینو گزینه اول آنها برای این برنامه است. استخدام پوچتینو اما برای منچستریونایتد کم‌هزینه نخواهد بود چرا که دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام برای موافقت با جدایی این سرمربی آرژانتینی 45 میلیون یورو می‌خواهد.

پوچتینو که تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد، از زمانی که هدایت تاتنهام را در سال 2014 برعهده گرفته، این تیم را متحول کرده و در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار داده است.

همچنین شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر داده است که استخدام سولسشایر تا پایان فصل برای منچستریونایتد 1.3 میلیون پوند آب خورده است و این باشگاه انگلیسی برای قرض گرفتن این سرمربی 45 ساله این رقم را به باشگاه مولده نروژ پرداخت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان