//
کدخبر: ۸۹۴۷۴ //

دستور جدید آبراموویچ برای نقل و انتقالات چلسی

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی با وجود نامشخص بودن آینده آنتونیو کونته در این تیم، به مدیران باشگاهاعلام کرده که اهداف تابستانی را پیگیری کرده و برای جذب آنها تلاش کنند.

 دستور جدید آبراموویچ برای نقل و انتقالات چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

مالک آبی های لندنی قصد دارد اهداف مدنظر باشگاه را همچنان با قوت پیگیری کند، هر چند که مشخص نیست فصل آینده چه کسی روی نیمکت چلسی خواهد نشست. مشکل اصلی کونته با چلسی بر سر این بود که باشگاه به او قدرت کافی برای خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات را نمی‌داد. چلسی در پنجره‌های پیشین نقل و انتقالات در جذب اهداف مورد نظر کونته ناکام بود و همین موضوع سبب اختلاف بین باشگاه و مربی شده بود.

حال نشریه دیلی میل مدعی شد که مالک روس چلسی قصد دارد دخالت بیشتری در نقل و انتقالات انجام دهد و به مدیران باشگاه اعلام کرده بدون توجه به اینکه فصل آینده چه کسی روی نیمکت خواهد بود، به دنبال جذب اهداف مدنظر باشند. در حقیقت آبراموویچ از باشگاه خواسته که خریدهای احتمالی را به تعویق نیندازند و با توجه به اینکه بازه زمانی نقل و انتقالات در لیگ برتر کاهش یافته و پیش از شروع فصل جدید، پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد، زمان برای آبی ها کوتاه تر از قبل خواهد بود.

چلسی در تابستان برای جذب جان استونز، مدافع سیتی و همچنین ژان میشل سری، ستاره نیس تلاش خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان