//
کدخبر: ۳۲۸۶۴۸ //

کاپیتان ذوب‌آهن:‌ حق‌مان باخت نبود

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: مقابل استقلال حق‌مان باخت نبود ان‌شاءالله در آینده جبران می‌کنیم.

کاپیتان ذوب‌آهن:‌ حق‌مان باخت نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود ابراهیم‌زاده پس از شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوب و جانداری بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما فوتبال روز بدش را به ما نشان داد. در نیمه اول سه موقعیت تک به تک را نزدیم. تیم جوانی داریم و بچه‌ها برای اولین‌بار مقابل استقلال بازی می‌کردند. استرس داشتند اما روز به روز بهتر می‌شویم. حق‌مان باخت نبود. ان‌شاءالله در آینده جبران می‌کنیم.

وی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن گفت:‌ این بازوبند دست کسانی بوده که از نظر اخلاقی و فوتبالی بزرگتر از من هستند. قاسم حدادی‌فر دوست و بزرگتر، صاحب ذوب‌آهن است. ان‌شا‌ءالله بتوانم امانتدار خوبی باشم و به ذوب‌آهن کمک کنم. این تیم دو سال سخت داشت امیدوارم امسال بهترین سال ذوب‌آهن باشد به این باخت نگاه نکنید.

ابراهیم‌زاده با اشاره به حضور تارتار در ذوب‌آهن تصریح کرد: تارتار را همه می‌شناسند. تیم با سبک بازی هجومی و پرس از بالا کار می‌کند نظم دارد.ذوب‌آهن حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ان‌شاءالله VAR و خیلی از چیزهای دیگر به فوتبال ما بیاید. فکر می‌کنم گل دوم استقلال شاید آفساید بود. به هر حال دیگر گذشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان