//
کدخبر: ۳۲۸۴۷۷ //

نورمحمدی: هدف ما این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم/ مقابل استقلال باید کمترین اشتباه را داشته باشیم

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، اگر می‌خواهند مقابل استقلال نتیجه بگیرند باید کمترین اشتباه را داشته باشند.

 نورمحمدی: هدف ما این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم/ مقابل استقلال باید کمترین اشتباه را داشته باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد نورمحمدی درباره آخرین وضعیت ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر نفت آبادان گفت: تیم ما بیشترین تغییر را در زمینه بازیکن داشت و البته کادر فنی هم تغییر کرده بود، به همین دلیل قبل از شروع فصل نیاز به بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتیم که این مسابقات به هماهنگ شدن تیم ما کمک کرد. خوشبختانه در هفته اول برد خوبی را در خارج از خانه به دست آوردیم و همه می‌دانند که شکست دادن صنعت نفت در آبادان کار هر تیمی نیست. ما در اکثر لحظات بازی تیم برتر میدان بودیم و خدا را شکر که قبل از بازی با استقلال یک برد روحیه‌بخش به دست آوردیم.

وی در مورد تقابل با استقلال در شرایطی که آبی‌پوشان در بازی اول نمایش پرقدرتی نداشتند، تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی همه تیم‌ها با این وضعیت مواجه هستند و نمی‌توان گفت که فقط استقلال مشکل داشت. به هیچ عنوان بازی اول ملاک نیست و من معتقدم که استقلال تیم پرقدرتی است. اگر مقابل آنها اشتباه کنیم قطعاً ضربه می‌خوریم و برای اینکه نتیجه بگیریم باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان اظهار داشت: هدف ما این است که بتوانیم بازی به بازی جلو برویم و نتایج خوبی بگیریم. ذوب‌آهن در یکی دو فصل گذشته نتوانست مثل دوران اوجش نتیجه بگیرد، ولی امسال امیدواریم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان