//
کدخبر: ۳۲۰۴۸۴ //

توافق نهایی ذوب‌آهن با سرمربی جدید

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درحالی با مهدی تارتار به توافق رسیده‌اند که این مربی قرار بود فصل پیش هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 توافق نهایی ذوب‌آهن با سرمربی جدید
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بعد از اینکه با سیدمجتبی حسینی قطع همکاری کرد، هنوز سرمربی جدیدش را به صور رسمی معرفی نکرده اما طبق اعلام مجتبی فریدونی مدیرعامل این باشگاه؛ قرار است تا پایان امروز سرمربی جدید رسما معرفی شود. 

با وجود اینکه اسامی زیادی در رسانه‌ها مطرح شد اما اولویت ذوبی‌ها برای نیمکت تیم‌شان در نهایت به سه گزینه نهایی جواد نکونام، مهدی تارتار و رسول خطیبی رسید. در این بین از اصفهان خبر می‌رسد که مسئولان این باشگاه با مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته پیکان به توافق نهایی رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مربی امروز قراردادش را با ذوب‌آهن امضا خواهد کرد. 

تارتار فصل پیش نیز گزینه‌ اصلی هدایت ذوب‌آهن بود اما در آخر رحمان رضایی جای او را گرفت و حالا این مربی قرار است با یک سال تأخیر روی نیمکت ذوب‌آهن بنشینید.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل بیستم، با 26 امتیاز در رده چهاردهم جدول به کار خود پایان داد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در لیگ برتر ماندنی شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان