//
کدخبر: ۳۲۶۹۳۱ //

خلیلی: الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس ستاره است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید الهلال عربستان تیم بسیار قدرتمندی است اما پرسپولیس هم مرد روزهای سخت است.

خلیلی: الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس ستاره است

محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار برابر الهلال عربستان اظهار کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که با جذب چند بازیکن خوب حالا با درایت کادر فنی شرایط بسیار خوبی دارد. البته باید بپذیریم نبود بازی‌های رسمی کار را برای این تیم سخت کرده است. همانطور که می‌دانید لیگ برتر ما هنوز آغاز نشده اما در سایر کشورها لیگ آغاز شده و تیم‌ها در شرایط مسابقه به مصاف پرسپولیس می‌آیند. با این حال با درایت کادر فنی و تلاش‌هایی که انجام شد، تیم توانست سه بازی دوستانه انجام بدهد و خودش را تا حدودی در شرایط مسابقه قرار بدهد.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که الهلال تیم بسیار قدرتمندی است. آن‌ها به مانند خیلی از تیم‌های قدرتمند حوزه خلیج فارس با جذب ستاره‌های نامدار خارجی تیمشان را تقویت می‌کنند و سعی دارند همیشه بهترین عملکرد را در آسیا داشته باشند. با این حال پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی این تیم مرد روزهای سخت هستند. اگر بخاطر بیاورید فصل گذشته هم پرسپولیس با عبور از سد تیم‌های قدرتمندی چون السد و النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. بنابراین درست است که الهلال ستاره‌های زیادی دارد اما پرسپولیس هم ستاره است و با اتحاد و همدلی و غیرت و تعصب بازیکنان می‌تواند برابر رقبای قدرتمند خود صف آرایی کند.

خلیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به جذب نشدن بازیکن خارجی اشاره کرد و گفت: در شرایطی که یحیی گل‌محمدی بارها اعلام کرده بود که نیاز به جذب یک بازیکن خارجی دارد اما بخاطر سوءمدیریت در سال‌های گذشته پرونده کالدرون شکل گرفت و پرسپولیس نتوانست بازیکن خارجی مدنظر سرمربی تیم را جذب کند. با این حال امیدواریم این مسئله مشکلی برای تیم ایجاد نکند و بازیکنان فعلی به خصوص مهاجمان با عملکرد خوب خودشان بهترین نتیجه ممکن را برای پرسپولیس رقم بزنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تمدید قرارداد یحیی گل محمدی هم گفت: کار بسیار شایسته و خوبی انجام شد که قرارداد یحیی گل محمدی تمدید شد. او مربی بسیار خوبی است که تا به حال با هنر خود توانسته با وجود جدایی بازیکنان تیم را در شرایط خوب نگه دارند. همین امسال هم که دیدید بازیکنانی نظیر احمد نورالهی و کنعانی زادگان که از بازیکنان فیکس تیم ملی محسوب می‌شدند، جدا شوند اما کادرفنی پرسپولیس با جذب چند بازیکن دیگر شرایط تیم را در همان وضعیت خوب نگه داشت که گواه این صحبت عملکرد خوب تیم برابر استقلال تاجیکستان بود. حالا هم که مدیران باشگاه قرارداد گل‌محمدی را تمدید کرده‌اند، نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال ثبات در باشگاه هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان