//
کدخبر: ۳۲۶۵۱۳ //

نگاه دقیق یحیی برای انتخاب دفاع چپ بازی با الهلال

گل‌محمدی در انتخاب دفاع چپ دستش باز است و آقایی تلاش زیادی برای فیکس شدن دارد.

 نگاه دقیق یحیی برای انتخاب دفاع چپ بازی با الهلال
به گزارش فرتاک نیوز،

تمرین سرخپوشان امروز بدون ملی پوشان برگزار شد و شاگردان یحیی بدون توجه به غیبت ستاره‌ها با جدیت کار را ادامه دادند. در این میان فرصت به دیگر بازیکنان رسیده تا در بازی‌های درون تیمی و همچنین بازی دوستانه با سپاهان که چند روز آینده برگزار خواهد شد توانایی‌های خود را به یحیی نشان دهند.

گل‌محمدی این فصل توجه زیادی به تقویت خط دفاعی خود داشته و با توجه به بازیکنان چند پسته‌ای که در اختیار دارد رقابت برای قرارگیری در میان چهار مدافع ترکیب اصلی پرسپولیس زیاد خواهد بود.

قرمزها در پست دفاع چپ سعیدآقایی را دارند و همین طور وحید امیری نیز با درخشش در این نقطه از زمین مهره قابل اطمینانی است. علی نعمتی بازیکن جدید پرسپولیس نیز قابلیت بازی در سمت چپ خط دفاعی را دارد و به غیر از این سه نفر علی شجاعی نیز که دوران پس از مصدومیتش را سپری می‌کند دیگر بازیکنی است که می‌تواند در دفاع چپ قرار بگیرد.

یحیی در بازی با استقلال تاجیکستان سعید آقایی را پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار داد و او نیز عملکرد نسبتا خوبی از خود به جای گذاشت و حالا امیدوار است در بازی حساس برابر الهلال نیز در ترکیب آغازین یحیی جایی داشته باشد. تصویر جذاب ثبت شده تمرین امروز پرسپولیس مربوط به تلاش زیاد آقایی در بازی درون تیمی و چشم‌های خیره یحیی که کمی عقب‌تر ایستاده به حرکت مدافع چپ تیمش است‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان