//
کدخبر: ۳۲۴۴۲۵ //
امیرحسین نوایی بازیکن تیم استقلال خوزستان عنوان کرد؛

سوء مدیریت داوری ها و بعضا کم تجربگی کادرفنی دلیل اصلی عدم صعود بود/خاطرات خوبی را از حضورم در خوزستان تجربه کردم

سوء مدیریت ، داوری ها و گاها بی تجربگی کادرفنی دلیل اصلی عدم نتیجه گیری تیم بود

سوء مدیریت داوری ها و بعضا کم تجربگی کادرفنی دلیل اصلی عدم صعود بود/خاطرات خوبی را از حضورم در خوزستان تجربه کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین نوایی مهاجم تیم استقلال خوزستان در گفتگویی با فرتاک ورزشی دلیل اصلی عدم صعود آبی های خوزستان را سوء مدیریت داوری ها و کم تجربگی کادرفنی خواند!

امیرحسین نوایی بازیکن سابق ملی حفاری اهواز و آقای گل لیگ دسته سوم کشور در فصلی که گذشت برای تیم استقلال خوزستان به میدان رفت و با زدن ۱ گل ۲ پاس گل و گرفتن ۲ پنالتی نقش مهمی در نتایج تیمش ایفا کرد.

نوایی در شروع صحبتهایش گفت: در دو سال گذشته که فوتبالم را در شهر خوزستان گذراندم چیزی جز خوبی ، خونگرمی و مهمان نوازی از مردمان و دوستان خوب جنوبی ام ندیدم و آرزو میکنم هرچه زودتر خوزستان روزهای آرامی را سپری کند و و شور شادی و امید به این شهر بازگردد.

اقای گل سابق لیگ دسته سوم در خصوص شرایطش در استقلال خوزستان گفت: خداروشکر در فصلی که سپری شد روزهای خوبی را پشت سر گذاشتم و در اولین فصل حضورم در لیگ ۱ بازی های خوبی را در لیگ دسته اول تجربه کردم و از شرایطم راضی بودم.

نوایی در ادامه گفت: در نیم فصل نخست نتایج خیلی خوبی گرفتیم و در مقطعی که در بالای جدول حضور داشتیم نسبت به فوتبالی که تیممان در برابر رقیب های سرسخت انجام میداد نشان گر این موضوع بود که از مدعیان اصلی صعود در پایان فصل خواهیم بود اما سوء مدیریت و داوری های ضعیف و بعضا در برخی موارد کم تجربگی کادرفنی ضربه سنگینی به ما زد و فکر میکنم این ها دلیل اصلی عدم نتیجه گیریمان بود.

او در پایان در خصوص فوتبالش برای آینده عنوان کرد: هنوز تصمیم جدی برای آینده فوتبالی ام نگرفتم و فعلا در حال حاضر تمرینات انفردادی هم را شروع کرده ام و تصمیمی برای انتخاب تیم جدیدم نگرفتم و در حال حاضر تمرکزم روی تمریناتم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان