//
کدخبر: ۳۲۳۲۶۲ //
اختصاصی/امیدها در خوزستان زنده شد؛

استقلال ها در لیگ دسته یک ماندگار شدند

تیم های فوتبال استقلال خوزستان و ملاثانی که زمزمه فروش امتیازشان به گوش می رسید حالا با مخالفت مسئولین استانی دوباره شاهد حضورشان در لیگ دسته یک خواهیم بود.

استقلال ها در لیگ دسته یک ماندگار شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزهای پیش از آغاز فصل که همیشه بهترین زمان برای آماده سازی تیم ها محسوب می شود حالا برای برخی از تیم ها به یک کابوس جدی تبدیل شده است به این علت که برخی از مدیران پس از هزینه های یک فصل تصمیم به جدایی از فوتبال می گیرند، این موضوع در مورد تیم های خوزستانی حاضر در لیگ یک پیش آمد و هر دو تیم استقلال خوزستان و ملاثانی به فکر فروش سهمیه امتیاز خود بودند اما حالا خبرهای امیدوار کننده ای از خوزستان به گوش می رسد.

مدیران استقلال ملاثانی پس از اینکه چند روزی شایعه فروش امتیاز این تیم به یک تیم شمالی نقل محافل شد به یکباره اعلام رسمی کردند که در رقابت ها حاضر خواهند شد و ابراهیم اشکش نیز به کار خود در این تیم ادامه می دهد تا هواداران این تیم بار دیگر از حضور این تیم خرسند باشند.

اما موضوع استقلال خوزستان کمی متفاوت تر از ملاثانی بچد به این علت که مدیران ارشد کارخانه و باشگاه به صورت جدی قصد فروش امتیاز را داشتند که با مخالفت مدیران استان رو به رو شدند تا قهرمان سابق لیگ برتر را دوباره در فوتبال داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان