//
کدخبر: ۳۲۴۰۳۶ //

بازی خطرناکی که شاید استقلال قوی‌تری بسازد

استقلال به دلایلی که به سرنوشت و آینده‌اش مربوط است، نباید بازنده بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بازی خطرناکی که شاید استقلال قوی‌تری بسازد
به گزارش فرتاک نیوز،
فرهاد مجیدی می‌داند که شکست در این بازی چه عواقبی برای او دارد و در باشگاه استقلال چقدر جایگاه او را متزلزل می‌کند. این یک واقعیت است که با طرح نشدن یا انکار آن اتفاقی نمی‌افتد و طرح آن تکلیف را روشن‌تر می‌کند.
در باشگاه استقلال همه از اختلافات خبر دارند، همه می‌دانند جایگاه مربی از همین حالا تا چه اندازه به نتایج وابسته است و هر لحظه یک شکست می‌تواند مربی را در موقعیت خطر قرار دهد.
زمینه‌ها هم فراهم است. انتخاب‌های باشگاه استقلال برای پست‌ها نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی کجا ایستاده و چه موقعیتی دارد.
به همین دلایل مجیدی برای بازی با الهلال با بیشترین توان می‌جنگد و خبر دارد که در این موقعیت راهی جز پیروزی نمانده است.
پیروزی مقابل الهلال اما هرگز کار ساده‌ای نیست. باشگاه استقلال لابد برای واکنش به هر نتیجه آماده است. سوابق روابط سرمربی و مدیرعامل در استقلال نشان می‌دهد که واکنش در صورت شکست مقابل الهلال می‌تواند چه باشد و استقلال فصل آینده را در لیگ برتر به چه آشفته‌بازاری تبدیل کند.
استقلال برای بازی با الهلال یاران جدیدی دارد که هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند. استقلال بازیکن شاخصی مثل مهدی قایدی را از دست داده و ترکیب اصلی‌اش نیز با جدایی‌ها بسیار تغییر کرده است. اینکه پس از این همه تغییر در اولین بازی رسمی مقابل الهلال بازی کنید، می‌تواند بسیار سخت باشد. این استقلال که این تغییرات را تجربه کرده، برای موفقیت در لیگ برتر هم شاید هفته‌ها کار داشته باشد تا به تیمی هماهنگ و برنده تبدیل شود.
اما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در بازی با الهلال می‌تواند به تیم جدید استقلال روحیه‌ای بدهد که در آغاز لیگ نیز دچار ترس و دردسر نباشد. بنابراین مزایای پیروزی مقابل الهلال فقط برای لیگ قهرمانان نیست و استقلال قوی‌تری را برای لیگ برتر خواهد ساخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۰۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان