//
کدخبر: ۳۲۳۹۶۳ //

سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای مربی خارجی آبی ها

عبدالعلی چنگیز پیشکسوت آبی های پایتخت معتقد است که گابریله پین مربی جدید و ایتالیایی استقلال کار بلد و حرفه ای است و می تواند به فرهاد مجیدی کمک کند.

سنگ تمام پیشکسوت استقلال برای مربی خارجی آبی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالعلی چنگیز معتقد است استقلال فردا مقابل الهلال موفق به کسب پیروزی خواهد شد.

گلزن سابق تیم ملی که چند سالی است در آکادمی فوتبال باشگاه ایرانیان دبی به امر استعداد یابی و پرورش بازیکن مشغول است، دیروز در محل اردوی تیم استقلال حاضر شده و از نزدیک به تماشای تمرینات این تیم نشست.

او در خصوص گابریله پین گفت:

گابریله پین مربی کارنامه دار و با تجربه ای است که می تواند در این مقطع حساس به استقلال کمک کند. او دستیار مربیان بزرگی همچون چزاره پراندلی بوده و خوشحالم او را اینجا در دبی و در اردوی استقلالی ها می بینم. 

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

استقلال به لحاظ مهره چیزی کم ندارد اما تغییر نفرات و فرصت کمی که برای هماهنگی بین نفرات جدید با تیم وجود داشته می تواند برای آبی ها درد سر ساز باشد. به نظرم استقلال فردا برنده خواهد شد چرا که تیم های ایرانی همیشه در شرایط سخت و دشوار عملکرد بهتری داشته اند.

چنگیز در مورد وضعیت چند سال گذشته باشگاه استقلال هم گفت:

استقلال در طول فصول گذشته همیشه بازیکن های خوبی داشته اما رفت و آمدهای بسیاری که اتفاق افتاده، ثبات و تمرکز را از تیم گرفته است. تیمی که خواهان موفقیت است، باید ترکیب اصلی خود را حفظ کرده و هر فصل آن را تقویت کند در حالی که در شروع هر فصل شاهد جدایی و یا کنار گذاشته شدن بسیاری از مهره های تاثیر گذار استقلال بوده ایم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان