//
کدخبر: ۳۲۳۶۰۹ //

تکلیف قطعی درباره شیمبا/ لوسیانو دیگر بازیکن ماست!

مدیرعامل فولاد خوزستان در حاشیه مراسم زنده یاد انصاری فرد شرایط باشگاهش را تشریح کرد.

تکلیف قطعی درباره شیمبا/ لوسیانو دیگر بازیکن ماست!
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد انصاری فرد صحبت هایی را انجام داد که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

*متاسفیم که دوباره یکی از بهترین های ورزش را از دست دادیم. حدود یک ماه پیش یک جایی ناهار با عباس انصاری فرد بودیم. خیلی نصایح خوبی داشتند و خاطرات خوبی مطرح کردند و فکر نمی‌کردیم امروز بیاییم مزارش و شاهد خاکسپاری این بزرگمرد باشیم.

*با توجه به برخوردهای وزارت قبلی ورزش، قصد نداشتم در ورزش حضور یابم. چون حس کردم اگر فعالیت کنیم مجرمیم و فعالیت معنایی ندارد ... وقتی آمدیم ۴ بازیکن جدا شده بودند اما با تلاشی که انجام دادیم، اجازه ندادیم بازیکنی برود. حالا تمرینات خوبی دارند و در اردوی کردان کرج هستند. امروز هم به احتمال بالای ۹۰ درصد مربی خوشنام خارجی اضافه خواهد شد تا با پنجره بسته و محرومیت، با همین داشته ها افتخار آفرینی کنیم و بچه‌ها بازی خوبی را نشان دهند.

*شیمبا دیگر بازیکن ماست و قراردادش تمدید شد و ظرف یکی دو روز آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

*دادگاه CAS دادگاهی نیست که بتوانیم حضور یابیم و ارتباط فقط از طریق نامه نگاری است. اما باتوجه به اشتباهاتی که شد و باوجود وضعیت خوب مالی فولاد، پنجره بسته شد و حالا ما منتظر باز شدن آن نخواهیم بود و با همین داشته ها فولاد را خواهیم ساخت تا با شرافت مقابل رقبا حاضر شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان