//
کدخبر: ۳۲۳۴۴۱ //

پیشکسوت پرسپولیسی به دیار باقی شتافت

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، درگذشت.

پیشکسوت پرسپولیسی به دیار باقی شتافت
به گزارش فرتاک نیوز،

انصاری‌فرد که چند روز پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود، صبح امروز درگذشت تا جامعه فوتبال را عزادار کند. مدیرعامل سابق سرخپوشان 65 سال داشت و در سالهای اخیر از فوتبال دور شده بود و حالا به شکلی متفاوت دوباره به تیتر یک اخبار تبدیل شد.

او که عمده شهرت خود را از مدیرعاملی در پرسپولیس به دست آورده بود، در سه دوره متفاوت بر مسند هدایت باشگاه نشست که آخرین آن 13 سال پیش بود که سرانجام جای خود را به حبیب کاشانی داد و برای همیشه از عرصه مدیریت باشگاه پرسپولیس کنار رفت.

وی نخستین بار در سال 1369 و به عنوان اولین مدیر منصوب سازمان تربیت بدنی در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد و قرمزها در دوره کاری دو ساله او توانستند قهرمانی جام در جام، جام باشگاه‌های تهران، جام حذفی ایران و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنند. ماجرای گرفتن اسپانسر روی پیراهن برای بازی فینال آسیا سبب شد تا جنجال‌هایی در این خصوص شکل بگیرد و البته بازی نیز از صداوسیما پخش نشود.

انصاری فرد دوباره در سال 1379 به باشگاه پرسپولیس برگشت و حدود یک سال مدیرعامل قرمزها بود. سرانجام وی جانشین داریوش مصطفوی در باشگاه سرخپوش پایتخت شد و در دورانی که پرسپولیس اوضاع مالی خوبی نداشت، مدیریت را برعهده گرفت و پس از شکست تیم مقابل بنیادکار، از سمتش کنار رفت.

فرتاک نیوز این ضایعه را به جامعه فوتبال و خانواده انصاری فرد تسلیت می‌گوید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان