//
کدخبر: ۳۲۳۲۵۶ //

هزینه میلیاردی روی دست پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس بیش از سه و نیم میلیارد برای سفر و اقامت کاروان این تیم در شهر دوشنبه هزینه کرده است.

هزینه میلیاردی روی دست پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

به رغم مشکلات مالی فراوان باشگاه پرسپولیس ، تمام مقدمات برای رفت و برگشت و اسکان مجموعه تیم در شهر دوشنبه صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس وضعیت خوبی ندارد. حساب باشگاه مسدود است و این تیم بدون اسپانسر باید بدهی های فراوان خارجی و داخلی را بپردازد. تنها سه روز دیگر تا محرومیت باشگاه از سوی FIFA باقی مانده و هیچ منبع مالی برای پرداخت بدهی کالدرون وجود ندارد و با وجود تمام این مشکلات پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تاجیکستان بازی کند. جعفر سمیعی استعفا کرده و به باشگاه نمی رود و وزیر ورزش هنوز تصمیمی در مورد ابقا یا پایان کار سمیعی نگرفته است.

وضعیت به گونه ای است حتی تهیه چند میلیون تومان پول در باشگاه امری عجیب است اما با تمام این مسائل گویا سمیعی و شکوری ترتیبی داده اند تا تیم بدون مشکل راهی شهر دوشنبه شده و برگردد.

باشگاه برای تهیه بلیت رفت و برگشت حدود یک و نیم میلیارد هزینه کرده و از سوی دیگر برای اقامت پنج شبانه روزی کاروان پرسپولیس در هتل هزینه ای حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان باید پرداخت می شده که با هماهنگی های ابراهیم شکوری این مبلغ نیز از طریق اندوخته باشگاه در AFC پرداخت شده است. به این دو مورد هزینه های جانبی دیگر باشگاه را هم باید اضافه کنیم که در مجموع سفر به تاجیکستان و برگشت به تهران، بیش از سه و نیم میلیارد تومان برای پرسپولیس آب خورده است.

ممکن است طی روزهای آینده اخبار عجیب و غریبی از سوی باشگاه پرسپولیس بشنویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان