//
کدخبر: ۳۱۸۷۴۴ //

آمار درخشان مجیدی مقابل قلعه‌نویی

استقلال که در اواخر فصل فرم خوبی پیدا کرده و با فرهاد مجیدی برای فتح یک جام بی‌تابی می‌کند، حریفش در نیمه‌نهایی جام حذفی را شناخت و باید با گل‌گهر سیرجان روبرو شود.

آمار درخشان مجیدی مقابل قلعه‌نویی
به گزارش فرتاک نیوز،

این سومین تقابل این فصل دو تیم است و هر دو بازی رفت و برگشت در لیگ بیستم به نفع استقلال به پایان رسید. استقلال در بازی رفت با هدایت فکری در سیرجان به برتری دو بر یک رسید و در بازی برگشت هم با حضور فرهاد مجیدی حریفش را دو بر صفر شکست داد. استقلال که در مرحله قبل پرسپولیس را حذف کرد، در صورت شکست دادن گل‌گهر با برنده بازی فولاد – ملوان روبرو می‌شود و دو بازی تا جام فاصله دارد.

تقابل دو مربی با پیشینه استقلالی حساسیت این بازی را بیشتر کرده است. قلعه‌نویی سابقه زیادی روی نیمکت استقلال دارد و حتی زمانی که بحث برکناری مجیدی به خاطر اختلاف با مدیریت باشگاه مطرح شده بود، شنیده می‌شد که قرار است به تهران بیاید و جای شاگرد سابقش را بگیرد. با این حال او در سیرجان ماند و امیدوار است که بتواند در پایان فصل با این تیم سهمیه آسیا بگیرد. گل‌گهر یکشنبه موفق شد جایگزین تراکتور در رده چهارم لیگ شود و اگر در روز آخر نساجی را ببرد کار را در همین رده به پایان می‌برد ولی چهارمی تنها در صورتی حکم سهمیه را دارد که استقلال، تیم سوم جدول بتواند قهرمان جام حذفی شود. گل‌گهر اما با قهرمانی جام حذفی بی‌حرف و حدیث به آسیا خواهد رفت. مجیدی یک مربی تازه‌کار محسوب می‌شود ولی در همین زمان کوتاه توانسته رکورد خوبی مقابل استادش داشته باشد و هر سه تقابل مستقیم را برده است. استقلال فصل گذشته در دو بازی متوالی موفق شد سپاهان قلعه‌نویی را شکست دهد. اولی در لیگ برتر بود که استقلال با وجود اخراج نیمه اول رضاوند به برتری دو بر یک رسید. این تیم 9 روز بعد در یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد سپاهان را دو بر صفر شکست دهد. با در نظر گرفتن برد اخیر استقلال مقابل گل‌گهر مجیدی امیدوار است در مسیر فینال جام حذفی قلعه‌نویی را برای چهارمین بار متوالی شکست دهد. البته استقلال نباید تصور کند که برابر گل‌گهر کار آسانی دارد. آنها در پنج بازی اخیر به چهار برد رسیده‌اند و در فرم خوبی هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان