//
کدخبر: ۳۱۸۴۰۴ //

قمار فرهاد مجیدی روی مهدی قایدی ؟

مهدی قایدی مهاجم شماره ۱۰ تیم استقلال در صورت دریافت کارت زرد مقابل نساجی مازندران بازی حساس هفته پایانی را از دست می‌دهد.

قمار فرهاد مجیدی روی مهدی قایدی ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قایدی مهاجم ۲۲ ساله اهل استان بوشهر تیم استقلال تا اینجای فصل بیستم لیگ برتر سه اخطار در سه بازی صنعت نفت آبادان (رفت و برگشت) و بازی برگشت مقابل فولاد خوزستان از داوران دریافت کرده و در صورت گرفتن یک اخطار دیگر از داور بازی یکشنبه مقابل نساجی مازندران مصاف حساس هفته پایانی مقابل سپاهان را از دست می‌دهد.

تیم سپاهان در حال حاضر با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد که در صورت پیروزی استقلال در بازی مقابل نساجی و شکست سپاهان در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن (در دربی اصفهان) این بخت برای تیم استقلال زیاد می‌شود که بتواند به عنوان نایب قهرمانی این فصل دست پیدا کند. هر چند که تفاضل گل سپاهان مثبت ۲۶ و استقلال مثبت ۱۶ است اما استقلال در دیدار پایانی و رودررو با سپاهان، در صورت کسب پیروزی میتواند هم امتیاز این تیم اصفهانی بشود.

مهدی قایدی با ۲۸ بازی برای استقلال به مدت ۲۳۱۶ دقیقه و زدن ۷ گل، ثابت‌ترین و گلزن‌ترین بازیکن استقلال در ترکیب تیم تهرانی بوده و این احتمال می‌رود که فرهاد مجیدی به واسطه حساسیت بازی هفته آخر به قایدی استراحت بدهد. تا ضمن آماده ماندن باشو برای رویارویی با سپاهان، ریسک ۴ اخطاره شدن مهدی قایدی را هم کمتر کند.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی از ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه سوم مرداد در استادیوم وطنی قائمشهر آغاز می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان