//
کدخبر: ۳۱۸۲۲۹ //

جدال شش تیم برای چهارم شدن؛ در انتظار قهرمانی استقلال

رقابت‌های بیستمین دوره لیگ برتر به هفته‌های پایانی‌اش رسیده و پرسپولیس با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول، صدرنشین است.

جدال شش تیم برای چهارم شدن؛ در انتظار قهرمانی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که تنها دو هفته  تا پایان مسابقات باقی مانده است، پرسپولیس با ۶۱ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد. سپاهان هم به عنوان اصلی‌ترین تعقیب‌ کننده این تیم با ۵۹ امتیاز در رده دوم است و استقلال ۵۳ امتیازی نیز در رده سوم ایستاده است و بدین‌ترتیب با توجه به اختلاف امتیازی تیم سوم و چهارم، تکلیف سه تیم بالای جدول پیش از پایان لیگ مشخص شده است. سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی خواهند جنگید و استقلال هم که فقط روی کاغذ شانس نایب قهرمانی دارد، با حضور روی پله سوم به کار خود پایان خواهد داد.

تراکتور که هدایت آن بر عهده فیروز کریمی است اما این روزها در حالی در رده چهارم قرار گرفته که با توجه به شرایط جدول، جایگاه این تیم ممکن است در دو هفته پایانی دستخوش تغییرات شود. در حال حاضر جدا از تراکتور ۴۲ امتیازی، گل‌گهر (۴۱ امتیاز)، فولاد (۴۰ امتیاز)، پیکان، پدیده و آلومینیوم (۳۷ امتیاز) هم دیگر تیم‌هایی هستند که رده‌های چهارم تا نهم جدول را در اختیار دارند اما همگی‌شان شانس رسیدن به رده چهارم در پایان هفته سی‌ام را دارند و همین مهم رقابت برای کسب سهمیه احتمالی آسیا در میان آن‌ها را، به شرط قهرمانی استقلال در مسابقات جام حذفی، که از میان سه تیم بالای جدول تنها تیمی است که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده، بالا برده است.

تراکتور و پیکان دو تیمی هستند که در دو هفته پایانی دیدارهای سختی با پرسپولیس خواهند داشت و پدیده و فولاد نیز به عنوان دو مدعی برای کسب رده چهارم دیدار مستقیمی در هفته سی‌ام خواهند داشت. بدین‌ترتیب در حالی که تکلیف سه تیم بالای جدول به صورت قطعی مشخص شده، باید دید رقابت جذاب برای قرار گرفتن در رده چهارم میان این تیم‌ها چطور پیش خواهد رفت و کدام یک می‌تواند با پیروزی در هر دو دیدار پیش‌رو، شانس کسب سهمیه احتمالی آسیا را داشته باشد. البته فولاد و گل‌گهر تیم‌هایی هستند که با توجه به حضورشان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی، شانس قهرمانی در این مسابقات را نیز دارند. در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی، تیم چهارم لیگ راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا 2022 خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان