//
کدخبر: ۲۳۰۲۵۳ //

شکست ناپذیرها مقابل نارنجی‌ها/ همه چیز آماده برای پرسپولیس

در دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر ۳ بازی برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی امروز، پرسپولیس میزبان یکی از دو تیم انتهای جدول است.

شکست ناپذیرها مقابل نارنجی‌ها/ همه چیز آماده برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 در دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر امروز ۳ بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود که در این بازی ها شاهین بوشهر میزبان صنعت نفت آبادان است، سایپا در مسجد سلیمان با نفت دیدار می کند و در آخرین بازی هفته پرسپولیس میزبان یکی از دو تیم قعر جدول، گل گهر است.

* شاهین بوشهر - صنعت نفت

گرچه شاهین بوشهر یکی از دو تیم بدون پیروزی و قعر نشین جدول است، اما این تیم بعد از حضور «میشو» به عنوان سرمربی جدید، هنوز شکست نخورده تا اثرات تحول در این تیم دیده شود.

ضعیف ترین خط دفاعی لیگ هم با ۲۳ گل خورده به این تیم بوشهری اختصاص دارد که امروز مقابل تیم خوب صنعت نفت کار دشواری در پیش دارد.

صنعت نفت ۲۲ امتیازی بوده و رسما در کورس بالای جدول حضور دارد که پیروزی در این بازی خارج از خانه می تواند آنها را در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل، در بالای جدول تثبیت کند. بهترین گلزن صنعت نفت عیسی آل کثیر مهاجم ۶ گله این تیم است که می تواند یک خطر بالقوه برای بوشهری ها باشد.

* نفت مسجد سلیمان - سایپا

رکورددار مساوی در لیگ برتر امروز میزبان سایپایی است که برای فرار از انتهای جدول تلاش می کند. مسجد سلیمانی های شکست ناپذیر که با ۱۰ مساوی از ۱۳ بازی رکوردی عجیب از خود به جای گذاشته‌اند، این فرصت را دارند تا با پیروزی خانگی مقابل تیم آسیب پذیر سایپا ۲۲ امتیازی شده و جایگاه شان را در نیمه بالای جدول تثبیت کنند.

نارنجی پوشان نیز در صورت پیروزی در این بازی فرصت خوبی پیدا می کنند تا صعودی چشگیر در جدول داشته باشند و از حاشیه امنیت خوبی برخوردار شوند.

* پرسپولیس - گل گهر

سرخ پوشان تهران که هفته گذشته پیروزی با ارزشی مقابل ذوب آهن به دست آوردند، امروز میزبان گل گهری هستند که نه تنها هنوز پیروز نشده، بلکه ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را نیز در اختیار دارد تا حداقل روی کاغذ یک پیروزی نسبتا ساده برای پرسپولیس تصور شود.

سیرجانی‌ها حتی بعد از تغییرات کادر فنی و حضور جلالی باز هم نتایج خوبی نمی‌گیرند و شکست احتمالی در این بازی موقعیت آنها را در جدول متزلزل تر از قبل می کند.

تساوی روز گذشته سپاهان مقابل شهر خودرو و استقلال مقابل پیکان، بهترین موقعیت را برای سرخ پوشان ایجاد کرد تا در صورت پیروزی در این بازی، موقعیتش را در بالای جدول بهتر کند.

در تیم پرسپولیس مهدی ترابی با ۵ گل زده بهترین عملکرد را دارد و پس از وی نیز علیرضا علیپور با ۴ گل دومین بازیکن تاثیر گذار در فاز تهاجمی است.

برنامه دیدارهای روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است.

سه‌شنبه - ۱۹ آذر ۹۸

* شاهین شهرداری بوشهر – صنعت نفت؛ آبادان ساعت ۱۶:۳۰ ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: امیرمحمد داوددزاده و محسن بابایی - کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و ایمان کهیش - داور چهارم: حامد صفایی، ناظر: بهرام مهرپیما

* نفت مسجدسلیمان – سایپای تهران ساعت؛ ۱۶:۳۵ ورزشگاه شهید بهنام محمدی

داور: رضا عادل، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و دانیال باشنده - کمک داوران اضافی: علی ابراهیمی و علی بای - داور چهارم: حسین مرادی، ناظر: حسن کامرانی‌فر

* پرسپولیس تهران – گل‌گهر سیرجان؛ ساعت ۱۷:۳۰ ورزشگاه آزادی تهران

داور: اشکان خورشیدی، کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی - کمک داوران اضافی: سیدوحید کاظمی و سیدعلی‌اصغر مومنی - داور چهارم: جواد مداح، ناظر: محمدجواد تقی‌پور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان