//
کدخبر: ۳۱۶۵۰۱ //

لیورپول ۲۲-۲۰۲۱ چه شکلی خواهد بود؟

لیورپول فصل سختی را از سر گذراند. آنها نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و خیلی‌ها دلیل این ماجرا را نداشتن بازیکنان باکیفیت روی نیمکت می‌دانستند. لیورپول با مصدومیت فن‌دایک علناً وارد بحران شد و بعد با مصدومیت فابینیو و دیگران وضعیت بدتر شد. یورگن کلوپ به خوبی می‌داند برای به چالش کشیدن سیتی در فصل آتی نیازمند خرید بازیکن است اما بودجه لیورپول به اندازه تیم پپ گواردیولا نیست.

لیورپول ۲۲-۲۰۲۱ چه شکلی خواهد بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،
در نتیجه لیورپول شاید نتواند در این تابستان بازیکن ستاره‌ای به خدمت بگیرد و سعی می‌کند دست روی بازیکنان با کیفیت فصل پیش بگذارد که قیمتی نجومی ندارند.
چه بازیکنانی به آنفیلد می‌آیند؟
لیورپول تا الان فقط یک خرید قابل توجه کرده: ابراهیما کونانته از لایپزیگ. بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ ساله فرانسه که به نظر آینده درخشانی دارد و با قیمتی نزدیک به ۵۰ میلیون دلار راهی بندر لیورپول شد. او قطعاً فصل بعد زوج فن‌دایک را در قلب دفاع تشکیل خواهد داد.
لیورپول در تابستان امسال جورجینیو واینالدوم را از دست داد و به نظر می‌رسد دست‌کم ۲ خرید داشته باشد؛ یکی هافبک و دیگری مهاجم.
سایت گل چند روز پیش بر اساس شنیده‌هایش از یک منبع موثق بازیکنانی که مدنظر کلوپ در خط میانی است را اینچنین لیست کرد: فلوریان نویهاوس از بوروسیا مونشن‌گلادباخ، بیسوما از برایتون، مک‌گین از استون ویلا و رناتو سانچز از لیل. البته رایان گراونبرخ٬ بازیکن جوان آژاکس هم اخیرا مورد توجه کادر استعدادیابی لیورپولی‌ها قرار گرفته.
در پست مهاجم هم اولی واتکینز از استون ویلا احتمالاً اولین هدف است. بازیکنی که در جریان پیروزی باورنکردنی ۷-۱ ویلا مقابل لیورپول در فصل پیش هت‌تریک کرد. پدرو نتو از ولورهمپتون دیگر خرید احتمالی بود اما با مصدومیتش در ماه آپریل شاید دست‌کم امسال خبری از خرید او نباشد.
رافینیا٬ مهاجم لیدز هم گفته می‌شود با لیورپولی‌ها در تماس است. بخصوص اینکه مدیربرنامه‌های او و فابینیو یک نفر است و ظاهراً پیشنهاداتی روی میز است.
کدام بازیکنان آنفیلد را ترک می‌کنند؟
بزرگ‌ترین خروجی باشگاه در تابستان واینالدوم بود و بعید به نظر می‌رسد لیورپول اجازه دهد بازیکن دیگری از جمع تیم اصلی‌اش جدا شود.
البته این تیم به دنبال این است که با فروش برخی از بازیکنانش بودجه بیشتری برای خرید داشته باشد. گفته می‌شود نکو ویلیامز و نات فیلیپس در لیست فروش تیم هستند و اتفاقاً از سوی برنلی و ساتهمپتون هم پیشنهاداتی دارند. البته برایتون و نیوکاسل هم بیشتر برای خرید نات فیلیپس ابراز تمایل کرده بودند. مدافعی که به نظر می‌رسد قیمتی حدود ۱۷ میلیون دلار دارد.
از بین بازیکنان هجومی هم لیورپول بدش نمی‌آید دیووک اوریگی را بفروشد. گفته می‌شود مسئولان ولوز از دیرباز به او علاقه‌مند بوده‌اند. همچنین اخبار حاکی از این است که اگر پیشنهاد خوبی برای ژردان شقیری و مینامینو برسد هم لیورپول از آن استقبال می‌کند.
این تیم همچنین بازیکنان بسیاری دارد که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند و سران آنفلید به دنبال فروش قطعی‌شان هستند. معروف‌ترین این دسته از بازیکنان لوریس کاریوس است. دروازه‌بانی که بعد از ۲ فصل بازی کردن در بشیکتاش، فصل پیش در اونیون برلین بود و لیورپول به شدت به دنبال فروشش است.
همچنین وضعیت بن دیویس هم مشخص نیست. مدافعی که در میانه فصل پیش از پرستون نورت آمد و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.
ریث ویلیماز دیگر بازیکن جوانی بود که فصل پیش با مصدومیت مدافعین اصلی لیورپول تبدیل به بازیکن فیکس کلوپ شد و احتمالاً فصل دیگر جایی در این تیم نداشته باشد. سران باشگاه به دنبال انتقال قرضی او هستند و باشگاه‌های زیادی از لیگ چمپیونشیپ به دنبال ویلیامز هستند.
ترکیب لیورپول برای فصل ۲۲-۲۰۲۱
به نظر می‌رسد لیورپول تغییر آنچنان خاصی در سبک و روش تیمش نداشته باشد. آنها همان ۳-‌۳-۴ همیشگی را بازی می‌کنند. آلیسون درون دروازه. آرنلود٬ کوناته٬ فن‌دایک و رابرتسون در خط دفاع.
در خط هافبک با رفتن واینالدوم٬ هندرسون، فابینیو و تیاگو فیکس خواهند بود. (این ۳ نفر در فصل پیش فقط یک بار با همدیگر در ترکیب فیکس بودند). نبی کیتا و چمبرلین بازیکنان ذخیره لیورپول در این پست هستند که ممکن است در روزهای فشرده که کلوپ روی به سیستم چرخشی می‌آورد، جای‌شان را با نفرات فیکس عوض کنند.
در خط حمله هم همان سه نفر اصلی این چند فصل بازی می‌کنند؛ صلاح٬ فیرمینو و مانه.
 اگر لیورپول کارش در یک بازی گره بخورد یا به طور کلی کلوپ اگر بخواهد روی به پلن دوم بیارد٬ از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده خواهد کرد. روشی که در آن دیه‌گو ژوتا هم به زمین می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان