//
کدخبر: ۱۷۸۷۸۰ //
پیش بازی لیورپول انگلیس-پورتو پرتغال؛

قرمزهای بندر لیورپول در پی شکار آبی های شهر پورتو

در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم لیورپول و پورتو به مصاف هم می روند.

قرمزهای بندر لیورپول در پی شکار آبی های شهر پورتو
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های لیورپول انگلیس و پورتو پرتغال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،روز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در استادیوم آنفیلد بازی رفتشان را برگزار خواهند کرد.

قرمزهای لیورپول توانسته بودند در مرحله یک هشتم تیم مدعی بایرن مونیخ آلمان را شکست دهند و پا به مرحله یک چهارم بگذارند و به پیکار پورتو بروند که این تیم هم با شکست آاس رم ایتالیا به این مرحله رسیده است.شاگردان یورگن کلوپ می خواهند مثل فصل قبل به فینال برسند و برای رسیدن به دیدار نهایی باید حریفان را مغلوب کند و الان قرعه به نام پورتو افتاده است.لیورپولی ها برای راحت کردن صعود خود باید بازی رفت را با برد پشت سر بگذار نماینده پرتغال را بدون دست آورد به کشورش بازگردانند و اگر این برد پرگل بود چه بهتر و باید مراقب باشند در خانه گلی دریافت نکنند تا در همان بازی رفت خیالشان را بابت صعود راحت کنند.

اما شاگردان سرجیو کونسسائو هم می خواهند با داشتن بازیکنان با تجربه ای همچون کاسیاس،په په و براهیمی استفاده کنند و تیم خوب لیورپول را در آنفیلد متوقف کند و به صعود به مرحله بعد امیدوار باشند.

لیورپول با برتری ۳بر۱ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از سد بایرن مونیخ گذشت و به این مرحله رسیده است و پورتو هم در مجموع دو دیدار آاس رم را با نتیجه ۴بر۳ شکست داده بود و در این مرحله حضور دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان