//
کدخبر: ۳۱۵۲۵۳ //

سه آبی پوش و سه هت تریک همزمان

در صورتی که استقلال با گلزنی آرمان رمضانی و در شب کلین شیت حسینی موفق به شکست گل گهر شود، 3 استقلالی موفق به ثبت هت تریکی همزمان شده اند.

 سه آبی پوش و سه هت تریک همزمان
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و گل گهر در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 21:50 در استادیوم آزادی برگزار می شود و سه امتیازی بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. در صورت برتری استقلال، آنها فاصله شان با سیرجانی ها را به 8 امتیاز می رساند و در صورت رخ دادن عکس ماجرا، قلعه نویی به بیخ گوش فرهاد می رسد.

نکته جالب درخصوص این دیدار این است که در صورت رخ دادن چند اتفاق، سه استقلالی موفق به ثبت هت تریک می شوند. فرهاد مجیدی که در دو تقابل قبلی خود با امیر قلعه نویی موفق به شکست او شد، امیدوار است به سومین پیروزی متوالی خود برابر ژنرال دست یابد.

فصل گذشته و در زمان حضور قلعه نویی در سپاهان، استقلال در فاصله 9 روز، دوبار به مصاف سپاهان رفت. در دیدار نخست که از هفته بیست و هفتم لیگ برتر برگزار شد، آبی پوشان با گل های دیاباته و گل بخودی شایان مصلح با نتیجه دو بر یک از سد اصفهانی ها عبور کردند و چند روز بعد با 2 گل وریا غفوری و علی کریمی، این تیم را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شکست دادند. در نتیجه در صورت پیروزی استقلال مقابل گل گهر، مجیدی موفق به ثبت هت تریک پیروزی مقابل قلعه نویی می شود.

آرمان رمضانی نیز که پس از حضور ناموفق در پرسپولیس راهی استقلال شد، ستاره دو بازی قبلی تیمش بوده است. او برابر صنعت نفت یک گل سه امتیازی به ثمر رساند و برابر پدیده نیز با شوتی دیدنی گل نخست استقلال را وارد دروازه حریف کرد و در صورتی که او برابر گل گهر موفق به گلزنی شود، در زدن گل های پیاپی هت تریک کرده است.

دیگر بازیکن استقلال که می تواند یک رکورد شخصی جالب توجه برای خودش رقم بزند، سیدحسین حسینی است. گلر آبی پوشان نیز در بازی با صنعت نفت و پدیده موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد. او در صورتی که برابر گل گهر گلی دریافت نکند، در ثبت کلین شیت هت تریک می کند. اتفاقی که فصل گذشته برای او هرگز رخ نداد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان